۵.۳۶ میلیون دلار از دارایی‌های دو کوان توقیف می‌شود

دو کوان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 365 نفر

سخنگوی دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول روز سه شنبه در یک پیامک به وبسایت فورکاست گفت که دادستانی سئول ۷.۱ میلیارد وون کره (۵.۳۶ میلیون دلار آمریکا) دارایی های متعلق به مدیر اجرایی شرکت ترافرم لبز، کوان دو هیونگ، معروف به دو کوان را مسدود می کند.

سخنگوی دفتر دادستانی سئول گفت که دادگاه سئول در حال بررسی دارایی های داخلی و خارجی دو کوا‌ن برای بازپرداخت است. دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول قبلاً برای forkast تأیید کرده بود که دو کوا‌ن دارایی های قابل شناسایی برای مصادره در کره جنوبی ندارد. در صورت تایید دادگاه، کره جنوبی از انتقال یا فروش دارایی های شناسایی شده توسط دو کوان جلوگیری می کند و این مبلغ پس از صدور حکم قطعی از سوی دادگاه ضبط خواهد شد.

طبق گزارش یک خبرگزاری کره جنوبی، News1، دارایی‌ها شامل سپرده‌های دو کوان در حساب‌های خارج از کشور از جمله یک حساب مستقر در سوئیس است، جایی که دادستان‌های سئول درخواست همکاری قضایی دارند. طبق گزارش News1 که توسط دفتر دادستانی تأیید شده است، مراحل قانونی برای دریافت لپ‌تاپ‌ها، هارد دیسک‌ها و سایر تجهیزات مرتبط با ترافرم از کوان نیز در حال انجام است.

کره جنوبی و ایالات متحده به مقامات مونته نگرو درخواست هایی برای استرداد دو کو‌ان به اتهاماتی از جمله تقلب و نقض قوانین اوراق بهادار ارسال کرده اند. دو کوان و ترافرم لبز بارها گفته‌اند که این اتهامات بی‌اساس و دارای انگیزه سیاسی هستند.
کوان دو هیونگ در حال حاضر در مونته نگرو به اتهام سفر با مدارک جعلی به همراه هان چانگ جون، مدیر ارشد مالی ترافرم لبز بازداشت شده است. آنها در ۲۳ مارس در یک فرودگاه محلی دستگیر شدند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx