دو کوان در کره جنوبی دارایی قابل شناسایی ندارد

دو کوان
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 516 نفر

دادستان‌های کره جنوبی گفتند، کوان دو هیونگ، بنیانگذار ترافرم لبز، که با اتهامات کلاهبرداری در ایالات متحده و کره جنوبی مواجه است، دارایی قابل شناسایی در زادگاهش یعنی کره جنوبی ندارد. کوان که پروژه سقوط کرده ۴۰ میلیارد دلاری ترا لونا را رهبری می کرد در ۲۳ مارس در مونته نگرو به اتهام سفر با گذرنامه های جعلی همراه با مدیر مالی ترافرم، هان چانگ جون، دستگیر شد.

بر اساس گزارشی از شبکه خبری ملی KBS که دادستان ناحیه جنوبی سئول آن را از طریق پیام متنی با فورکاست تأیید کرد، دادستان های کره جنوبی می گویند که ۹ نفر از مدیران سابق و فعلی ترافرم لبز به طور غیرقانونی ۴۱۴.۵ میلیارد وون کره (۳۱۴.۲ میلیون دلار آمریکا) از این پروژه جمع آوری کرده اند. دادستان ها می گویند که حدود ۹۱.۴ میلیارد وون از مبلغ مشخص شده متعلق به کوان است، اما تأیید کرد که هیچ یک از دارایی های او در حوزه استحفاظی آنها نیست.

دادستان های محلی به طور موقت دارایی های متعلق به شین هیون سونگ، یکی از بنیانگذاران ترافرم لبز، که با نام دانیل شین نیز شناخته می شود، از جمله املاک و خودروهای وارداتی را توقیف کرده اند. دادستان ها ادعا می کنند که شین بیش از ۱۵۴ میلیارد وون سود غیرقانونی از پروژه فروپاشی شده ترا لونا به دست آورده است.

سخنگوی دفتر دادستانی در پیامی به فورکست گفت که مقامات محلی اخیراً از بایننس و سایر صرافی‌های جهانی درخواست کرده‌اند تا ارزهای رمزپایه‌ای را که ادعا می‌کنند متعلق به شین هستند، مسدود کنند. در حالی که سخنگوی دولت از فاش کردن تاریخ دقیق درخواست خودداری کرد، او گفت که بایننس به درخواست آنها پاسخ نداده است.

ادعاهای متعدد در مورد دارایی‌های دو کوان ماه‌هاست که مورد اعتراض قرار گرفته است. در ماه سپتامبر، دادستان‌ها گفتند که از OKX و KuCoin خواسته‌اند تا ۳۹ میلیارد وون (۲۹.۶ میلیون دلار آمریکا) از ارزهای رمزنگاری‌شده متعلق به دو کون را که از طریق کیف پول دیجیتال Luna Foundation Guard وابسته به وی در بایننس در صرافی‌ها سپرده شده بود، مسدود کنند. کوان این ادعاها را در توییتر رد کرد و گفت که او هرگز از این صرافی‌ها استفاده نکرده است.

کره جنوبی و ایالات متحده هر دو درخواست هایی را برای استرداد کوان به اتهاماتی از جمله تقلب و نقض قوانین اوراق بهادار به مقامات مونته نگرو ارسال کرده اند. دو کوان و ترافرم لبز بارها گفته‌اند که این اتهامات بی‌اساس و دارای انگیزه سیاسی هستند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx