غول مخابراتی اسپانیا از پرداخت بیت کوین استقبال می کند

کریپتو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 431 نفر

یکی از بزرگترین اپراتورهای تلفن و ارائه دهندگان شبکه تلفن همراه در اسپانیا، Telefonica با صرافی رمزنگاری Bit2Me همکاری کرد تا به مشتریان اجازه دهد برای خدمات از کریپتو به عنوان پرداخت استفاده کنند.

به نظر می رسد پذیرش ارزهای دیجیتال در کشور ایبری در سطح بالایی قرار دارد. چند ماه پیش، شرکت هواپیمایی پیشرو، Vueling گفت که مسافران می توانند از ژانویه ۲۰۲۳ بلیط هواپیما را با بیت کوین و سایر دارایی ها خریداری کنند.

تلفنیکا به کریپتو “بله” می گوید

این شرکت مستقر در مادرید به مشتریان اجازه داد تا صورتحساب‌های خود را در چندین ارز دیجیتال از جمله بیت‌کوین ، اتریوم، لایت کوین ، استیبل کوین USDC Circle و سایرین در بازار آنلاین خود به نام Tu تسویه کنند.

برای فعال کردن پرداخت‌های رمزنگاری شده، تلفونیکا با پلتفرم دارایی دیجیتال اسپانیایی Bit2Me که زیرساخت را فراهم کرده و بر تراکنش‌ها نظارت خواهد کرد، پیوست.

این خبر توجه مدیر اجرایی بایننس یعنی چانگ پنگ ژائو را به خود جلب کرد زیرا او آن را در حساب شخصی توییتر خود به اشتراک گذاشت.

شایان ذکر است که شرکت وی اخیراً حضور خود را در بازار اسپانیا گسترش داده است. دو ماه پیش، زیرمجموعه بایننس یعنی Moon Tech Spain مجوز قانونی برای ثبت نام به عنوان ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) در این کشور اروپایی دریافت کرد.

ژائو در آن زمان گفت: «ثبت نام MoonTech در اسپانیا تأییدی از کار سخت و تعهد تیم‌های ما برای ارائه پلتفرمی است که حفاظت از کاربران را بالاتر از هر چیز دیگری قرار می‌دهد. یکی دیگر از شرکت‌های برجسته اسپانیایی که در چند ماه گذشته به اکوسیستم کریپتو پیوست، شرکت هواپیمایی Vueling مستقر در بارسلون است.

در ماه ژوئن، این شرکت با بیت پی همکاری کرد تا به مشتریان امکان خرید بلیط در ۱۳ دارایی دیجیتال مختلف، مانند بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش ، لایت کوین ، دوج، شیبا و بقیه.

انتظار می رود این حرکت در ابتدای سال ۲۰۲۳ روشن شود، که Vueling را به اولین شرکت هواپیمایی ارزان قیمت در اروپا تبدیل می کند که ارزهای دیجیتال را به عنوان یک روش پرداخت پذیرفته است.

مریک تئوبالد، معاون بازاریابی BitPay، گفت که این شرکت اسپانیایی “پتانسیل ارزهای دیجیتال را برای متحول کردن صنعت هواپیمایی، انجام پرداخت‌ها سریع‌تر، ایمن‌تر و کم‌هزینه‌تر در مقیاس جهانی تشخیص می‌دهد.”

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx