مدیر عامل صرافی FTX: آلمدا ریسرچ با FTX Venture ادغام نخواهد شد

صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 498 نفر

مدیر عامل صرافی FTX: آلمدا ریسرچ با FTX Venture ادغام نخواهد شد

سم بنکمن-فراید، مدیرعامل صرافی FTX  گفت که بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر شرکت او (FTX Ventures) با شرکت تجاری اصلی آلمدا ادغام نخواهد شد. این در حالی است که مدیرعامل شرکت آلمدا ریسرچ در اوایل این هفته استعفا داد.

بلومبرگ اخیرا گزارش داد که FTX Ventures با شرکت آلمدا ریسرچ که هر دو نهاد توسط سم بنکمن-فراید تأسیس شده اند ادغام خواهد شد. با این حال، طی یک توییت، این میلیاردر ۳۰ ساله این شایعات را تکذیب کرد گفت این یک برداشت نادرست بزرگ از حرف های او است.

او سپس توضیح داد که این موضوع سوء تعبیر شده است زیرا عملکردهای FTX Ventures و آلمدا ریسرچ  یکسان نیست. شایان ذکر است که هر دو شرکت در طول بازار نزولی اخیر بیت کوین به شرکت های مشکل دار ارزهای دیجیتال کمک مالی کرده اند.

در ماه ژوئن، بلاکفای یک وام به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار از FTX گرفت، از طرف دیگر آلمدا ریسرچ به شرکت وویجر دیجیتال ۲۰۰ میلیون دلار پول نقد و ۳۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال داد. در روز ۲۵ آگوست، مدیر عامل شرکت آلمدا، سم ترابوکو اعلام کرد که پس از بیش از سه سال ماندن در آن سمت، از سمت خود استعفا می دهد. علیرغم رفتنش، او قول داد که در فعالیت خود را در دنیای ارزهای دیجیتال ادامه دهد.

من نمی‌توانم ۱۰۰% خودم را از کریپتو حذف کنم، بنابراین احتمالاً تا حدودی هنوز در اینجا خواهم بود. من در حال حاضر روی هیچ پروژه ای کار نمی کنم، اما زمانی که احساس «بهبود» پیدا کردم، هیچ چیزی را در آینده رد نمی‌کنم.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx