قیمت لونا کلاسیک در دو ماه آینده | لونا کلاسیک  چه مسیری در پیش خواهد گرفت؟

پیش بینی قیمت لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 11دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3198 نفر

پیش بینی قیمت لونا کلاسیک

ویژگی چالش برانگیز ارزهای دیجیتال برای کاربران و معامله گران، نوسان شدید قیمت دارایی ها است. حرکات پرنوسان قیمت در یک دوره کوتاه می تواند برای سرمایه گذاران جدید و کوتاه مدت ترسناک باشد. تمایل به یک ارز دیجیتال نسبتاً پایدار که از ثبات قیمتی بازار مالی فیات تقلید کند و در عین حال حریم خصوصی، امنیت و سرعت ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین را حفظ کند، منجر به توسعه لونا کلاسیک شد. خرید لونا کلاسیک در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد و بلاک چین خود را در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد. پلتفرم فناوری استیبل کوین، ثبات قیمت نسبی ارزهای فیات دنیای واقعی را با نقاط قوت حریم خصوصی بیت کوین (BTC) ترکیب می کند. علاوه بر این، تراکنش های سریع و مقرون به صرفه را از طریق استیبل کوین UST خود مستقر می کند. زنجیره لونا کلاسیک استیبل کوینی را ایجاد کرد که یک به یک با دلار آمریکا، وون کره جنوبی، توگریک مغولستان و سایر ارزهای شناخته شده مرتبط بود. زنجیره ترا توسط دنیل شین و دو کوان ایجاد شد که احساس می کردند ثبات قیمت و قابلیت استفاده می تواند ترس از ضررهای فوری را کاهش دهد و استقبال گسترده و استفاده از ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین را ترویج دهد. بعد از سقوط شبکه لونل در سال ۲۰۲۲ که باعث ضرر بسیاری از افراد شد، پیش بینی قیمت لونا کلاسیک برای خیلی از سرمایه گذاران حیاتی شده است.

پیش بینی قیمت لونا کلاسیک

معرفی لونا کلاسیک

لونا کلاسیک با بیان اینکه مزایای بدون مرز ارزهای دیجیتال را با ثبات قیمت روزانه ارزهای فیات ترکیب می کند، به دنبال متمایز کردن خود از طریق استفاده از استیبل کوین های فیات است. لونا کلاسیک میخ یک دلاری را از طریق الگوریتمی حفظ می کند که به طور خودکار عرضه استیبل کوین را بر اساس تقاضا تنظیم می کند. این کار با تشویق دارندگان لونا برای سواپ ان در صورت نیاز، انجام می‌شود تا عرضه استیبل‌کوین را منطبق با تقاضا افزایش یا کاهش دهند. ترا کلاسیک منشا استیبل کوین الگوریتمی TerraClassicUSD (UST) است که اکنون به UST وثیقه‌شده LUNC تغییر نام داده است، که در ماه مه ۲۰۲۲ در یک عملیات بانکی سقوط کرد. این امر ارزش لونا را تقریباً به صفر رساند و باعث راه‌اندازی زنجیره جدیدی شد – که منجر به ایجاد ترا کلاسیک و ترا شد.

تحلیل بنیادی لونا کلاسیک

اگرچه لونا کلاسیک هنوز بخاطر اوضاع نابسامان UST در شرایط خوبی قرار ندراد، راه حل های پرداخت جهانی قابل اعتمادی را از طریق فناوری استیبل کوین ارائه می دهد که ارزهای دیجیتال را به ارزهای فیات متصل می کند. با قیمت نسبتا پایین در مقایسه با ارزش زنجیره و عرضه اندک در گردش، شکی نیست که لونا کلاسیک راه خود را به صدر بازار ارزهای دیجیتال باز خواهد کرد. نکته قابل توجه، نتیجه تحقیقات در حال انجام در مورد سقوط UST ممکن است رشد قیمت گسترده زنجیره یا حتی شانس بازگشت آن را به تاخیر بیاندازد. از طرف دیگر، نتیجه تحقیقات ممکن است رشد عظیمی را تسریع کند.

مقیاس پذیری

لونا کلاسیک قصد دارد دسترسی به دیفای را به عنوان یک پروتکل بلاکچین کامل به دنیای واقعی بیاورد. شبکه لونا کلاسیک تراکنش های فوری را با هزینه بسیار کم ارائه می دهد. طرح‌های استیکینگ و اعتبارسنجی آن به بهبود توان عملیاتی تراکنش کمک می‌کند. لونا کلاسیک دارای زمان بلوک کمی است و اجازه می دهد تا برای تعداد محدودی از اعتبار سنجی که امکان مقیاس پذیری گسترده را فراهم می کند. شبکه لونا کلاسیک با ارتقاء Columbus 5، قابلیت همکاری بین محصولات ترا و سایر شبکه های بلاک چین را ارتقا می دهد.

همکاری ها

به دلیل ارائه ابزارهای تبلیغاتی محصولات برای پذیرش بلاک چین، لونا کلاسیک در گذشته و حال شراکت های متعددی ایجاد و حفظ کرده است. این امر به یکپارچگی و اعتبار شبکه می افزاید. برخی از همکاری های گذشته و حال آن عبارتند از AmeriCorps، Bush Foundation، Corner House، Fairview، Child Neurology Foundation، Fetzer Institute، Generation Next، GHR Foundation، موسسه ریاضیات و کاربرد، مرکز علوم انسانی مینه سوتا، و دانشگاه مینه سوتا و… .

قیمت لونا کلاسیک

لونا کلاسیک در حال حاضر ۰.۰۰۰۱۶۲ دلار ارزش دارد. لونا کلاسیک در ۲۴ ساعت گذشته با حجم معاملات ۷۹,۲۶۵,۳۶۱ دلار ۳.۵۶ درصد افت کرده است.

پیش بینی قیمت لونا کلاسیک

در حالی که لونا کلاسیک بهترین فناوری را برای پذیرش بلاک چین ترکیب می کند، شکست UST و تحقیقات قانونی و کیفری متعاقب آن، ابری تاریک بر روی احتمالات رشد قیمت لونا کلاسیک، حداقل در کوتاه مدت، ایجاد کرده است. آیا لونا کلاسیک شانس خود را برای ایجاد سقف های جدید از دست داده است؟ بیایید بررسی کنیم.

قیمت لونا کلاسیک

پیش بینی قیمت لونا کلاسیک در سال ۲۰۲۳

Terra Rebels یک سازمان غیرمتمرکز است که با هدف مشترک برای اکوسیستم لونا کلاسیک گرد هم آمده است. هدف آنها بازگرداندن قدرت به لونا کلاسیک است که قبلاً داشته است. Terra Rebelsدر حال حاضر روی رساندن قیمت لونا کلاسیک به ۱ دلار کار می کنند. رویدادها و ارتقاهای زیادی برای امسال برنامه ریزی شده است و تلاش هایی برای تثبیت این ارز دیجیتال انجام می شود.

لونا کلاسیک ممکن است شاهد فشار بزرگی از سوی دارندگان پول یا نهنگ‌های بزرگ در طول سه ماهه اول ۲۰۲۳ باشد و سعی کند تا بالای ۰.۰۰۰۲ دلار تا پایان نیمه‌سال باقی بماند. قیمت لونا کلاسیک با حفظ یک افزایش قابل توجه، ممکن است سعی کند یک صفر را از قیمت خود تا پایان سال ۲۰۲۳ حذف کند.

علاوه بر این، توکن دیجیتال ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۳ به بالاترین حد بالقوه خود یعنی ۰.۰۰۰۳۱۴ دلار برسد. از سوی دیگر، اگر پروژه طعمه خرس‌ها شود، قیمت لونا کلاسیک ممکن است به حداقل ۰.۰۰۰۲۵۵ دلار برسد. علاوه بر این، با محدودیت حرکت خطی، قیمت متوسط می تواند ۰.۰۰۰۲۸۹ دلار باشد.

پیش بینی قیمت لونا کلاسیک در سال ۲۰۲۴

قیمت لونا کلاسیک ممکن است تا حداکثر ۰.۰۰۰۴۸۸ دلار افزایش یابد. با این حال، اگر بتواند برجستگی خود را در برابر لونا حفظ کند. با این حال، اگر صنعت کریپتو دستخوش اصلاحات اساسی با محدودیت‌های نظارتی توسط دولت‌ها در سراسر جهان شود، قیمت لونا کلاسیک ممکن است به کف قیمتی ۰.۰۰۰۳۸۵ دلار کاهش یابد. در نتیجه، قیمت معمولی را می توان ۰.۰۰۰۴۳۱ دلار انتظار داشت.

تحلیل قیمت لونا کلاسیک

پیش بینی قیمت لونا کلاسیک در سال ۲۰۲۵

علاوه بر این، صنعت بازار کریپتو تا پایان سال ۲۰۲۵ شاهد تغییرات متعددی خواهد بود. لونا کلاسیک می‌تواند انگیزه‌ای از تیم داشته باشد و ممکن است یک طرح احیا ارائه دهد. با این حال، قیمت لونا کلاسیک ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۵ به حداکثر ۰.۰۰۰۶۷۵ دلار برسد. در مقابل، اگر دارایی دیجیتال فاقد پیشرفت و انگیزه باشد، قیمت لونا کلاسیک ممکن است به ۰.۰۰۰۵۱۲ دلار برسد. علاوه بر این، قیمت معمولی می تواند ۰.۰۰۰۵۹۲ دلار باشد.

مطالعه بیشتر: قیمت لونا کلاسیک تا سال ۲۰۲۵

پیش بینی لونا کلاسیک در سال ۲۰۲۶

 به گفته تحلیلگران ما، پیش بینی لونا کلاسیک برای سال ۲۰۲۶ می تواند بین ۰.۰۰۰۶۳۳ تا ۰.۰۰۰۸۰۱ دلار باشد و میانگین قیمت لونا کلاسیک می تواند حدود ۰.۰۰۰۷۲۸ دلار باشد.

پیش بینی قیمت لونا کلاسیک در سال ۲۰۲۷

 قیمت لونا کلاسیک برای سال ۲۰۲۷ می تواند بین ۰.۰۰۰۷۵۴ دلار تا ۰.۰۰۰۹۱۷ دلار باشد و میانگین قیمت لونا کلاسیک می تواند حدود ۰.۰۰۰۸۴۳ دلار باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
داودقاسمی
داودقاسمی
11 ماه ها قبل

لوناکلاسیک تا خرداد۱۴۰۲ یه صفر کم میکند وبه قیمت۰.۰۰۳ میرسد

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx