تحلیل قیمت لونا کلاسیک

تحلیل قیمت لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 360 نفر

تحلیل قیمت کلاسیک لونا کلاسیک

پس از سقوط صرافی FTX و شرکت های وابسته به آن، فشار فروش لونا کلاسیک بی وقفه ادامه دارد. با واکنش سرمایه‌گذاران به آشفتگی خونین ناشی از مشکلات بی‌پایان یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال جهان، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به زیر مرز ۱ تریلیون دلار سقوط کرد.

وضعیت برای لونا کلاسیک نیز مشابه بوده است، با کاهش ۲۸ درصدی طی یک هفته گذشته. طی ۲۴ ساعت گذشته، لونا کلاسیک ۶.۷ درصد دیگر از ارزش خود را از دست داد تا در زمان نگارش این مقاله به ۰.۰۰۰۱۸۲۰ دلار برسد.

با وجود ابهامات فراوان در فضای کریپتو، بهبود فوری قیمت ها بسیار بعید است. با این حال، کارشناسان انتظار دارند که بازار نزولی به زودی به پایان برسد و راه را برای یک جهش عمومی هموار کند.

صرافیFTX  در میان نگرانی های هک، وجوه را به کیف پول های سرد منتقل می کند

صرافی FTX در روز شنبه از طریق تلگرام پس از توجه به آنچه آنها به عنوان جریان های مرموز نامیده می شود، اعلام کردند که مورد یک حمله هکری قرار گرفته اند. در گروه تلگرام به کاربران توصیه شد که همه برنامه های FTX را حذف کنند و به وب سایت صرافی وارد نشوند.

۶۰۰ میلیون دلاری که شایعه شده بود از صرافی FTX سرقت شده است پس از آن رخ داد که این شرکت در روز جمعه درخواست آغاز روند ورشکستگی تحت فصل ۱۱ را به دادگاه داده بود.

در همین حال، مقاله دیگری در کوین دسک گزارش داد که مقامات این صرافی تصمیم گرفته اند چندین ساعت پس از شروع خروج مرموز وجوه از حساب های FTX، وجوه را به عنوان یک اقدام ایمنی برای “کاهش آسیب” به کیف پول های سرد منتقل کنند.

سرنوشت FTX اکنون در دست بازرسان است که مصمم هستند آنچه را که مبادله را مختل کرده است کشف کنند. رهبران صنعت مانند چانگ پنگ ژائو مدیر عامل صرافی بایننس و چارلز هاسکینسون از کاردانو می گویند که بحران FTX تأثیر منفی بر صنعت کریپتو خواهد گذاشت.

قیمت لونا کلاسیک از حمایت ۰.۰۰۰۱۶۴۰ دلار به بالا برگشت. یک بازگشت سریع وجود داشت، اما به محض اینکه لونا کلاسیک با میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (۵۰EMA) (قرمز) در ۰.۰۰۰۱۹۴۹ دلار دست به کار شد، حرکت آن از بین رفت. با توجه به شرایط بازار که قبلاً بسیار افتصاح شده بود، ریزش لونا کلاسیک به طور غیرقابل کنترلی تا ۰.۰۰۰۱۸۲۰ دلار ادامه یافت.

نمودار قیمتی 2 ساعته لونا کلاسیک

نمودار قیمتی ۲ ساعته لونا کلاسیک

اگر لونا کلاسیک الگوی یک مثلث متقارن را تأیید کند، یک سقوط ۲۶٪ ممکن است به دنبال داشته باشد. این الگو خنثی است تا زمانی که یک شکست بالا یا پایین را تأیید کند. همانطور که از منظر شاخص MACD  مشاهده می شود، یک اصلاح بسیار محتمل است. قیمت لونا کلاسیک هنوز از نشانه‌های یک سیگنال فروش که زمانی که میانگین متحرک نمایی ۱۲ روزه (به رنگ آبی) از میانگین متحرک نمایی ۲۶ روزه (به رنگ قرمز) عبور می‌کند، تایید شده است.

سرمایه گذاران احتمالا قبل از ورود به لونا کلاسیک برای منتظر قیمت هی پایین تر می مانند تا بعد از برظرف شدن بحران های فعلی بازار از سود صعود این ارز دیجیتال به ۱ دلار استفاده کنند. شاخص قدرت نسبی (RSI) در زیر خط وسط، اگر به منطقه اشباع فروش (زیر ۳۰.۰۰) حرکت کند، به چشم انداز نزولی لونا کلاسیک می افزاید. برعکس، لونا کلاسیک می‌تواند از حمایت در خط روند صعودی دفاع کند و از شکست ۲۶ درصدی مثلث به ۰.۰۰۰۱۳۴۵ جلوگیری کند و متعاقباً برای شکست معادل بالای مثلث فشار بیاورد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx