متاورس پالیگان و تاثیر آن بر قیمت

متاورس پالیگان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1031 نفر

پالیگان اولین اکوسیستمی است که میزبان یک متاورس فرودگاهی است

پالیگان اخیراً موفقیت های مختلفی را جشن گرفته است، اما آخرین مورد آن متفاوت است. با گرایش شدید شبکه به سمت پیشنهادات متاورس، پالیگان به اولین شبکه بلاکچین تبدیل شده است که میزبان یک متاورس فرودگاهی توسط فرودگاه BLR است. اینجاست که موضوع مهم می شود.

متاورس جدید فرودگاه BLR در پالیگان موارد استفاده بالقوه را به ویژه برای اهداف تجاری برجسته می کند. به عنوان مثال، فرودگاه ها ممکن است از متاورس برای نمایش پیشنهادات خود استفاده کنند. همچنین ممکن است آشنایی مجازی با فرودگاه را برای مشتریان آسان‌تر کند. می توان آن را برای تقویت تعامل با مشتری در نظر گرفت.

پالیگان آماده تیک آف

این اولین بار است که نسخه متاورس یک فرودگاه منتشر می شود. این می تواند برای پالیگان و دیگر شبکه های بلاکچین که در متاورس فعالیت می کنند به خوبی کار کند. مهمتر از آن، پتانسیل پالیگان برای کمک به توسعه سریع متاورس را برجسته کرد.

وقتی صحبت از توسعه و رشد شد، پالیگان موفق شد یک مسیر رشد سالم را تا آنجا که مربوط به پذیرش بود حفظ کند. با وجود شرایط نابسامان بازار، کل آدرس‌های آن در چهار هفته گذشته به طور مداوم رشد کرده است.

اگرچه تعداد آدرس‌های جدید در هفته اول نوامبر کاهش یافت، اما شبکه دوباره به پیشرفت خود ادامه داد. این تاییدی بود بر این که شبکه با وجود آخرین شرایط نزولی همچنان کاربران جدیدی را جذب می کند. اما آیا این لزوماً منعکس کننده تقاضای برای پالیگان است؟

آدرس‌های دریافتی پالیگان بر تعداد آدرس‌های دریافت‌کننده در چند روز گذشته بیشتر بود. این نشان داد که علیرغم سقوط اخیر، تقاضای مناسبی برای پالیگان وجود دارد.

روی کاغذ، پالیگان نشانی‌های دریافتی بالاتری نسبت به آدرس‌های ارسالی داشت و این باید به عنوان یک تأیید حرکت صعودی در نظر گرفته شود. با این حال، با توجه به اینکه مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، پالیگان برای بازگشت پس از آخرین سقوط تلاش کرد، اما چندان موفق نبود.

پالیگان در نیمه دوم هفته گذشته تلاش کرد تا قیمتش بهبود یابد. در ۱۰ نوامبر تا ۳۷ درصد افزایش یافت، اما پس از آن در آخر هفته کمی کاهش یافت. با وجود عملکرد نزولی آخر هفته، قیمت ۰.۸۹ دلاری آن در زمان انتشار مقاله هنوز نشان دهنده برتری جزئی نسبت به پایین ترین سطح اخیر آن است.

پالیگان برای آزمایش مجدد میانگین متحرک ۵۰ روزه در زمان انتشار مقاله و همچنین تلاقی زیر سطح ۵۰ درصد شاخص قدرت نسبی (RSI) حرکت کرد. این مشاهدات شانس بالاتری را برای شروع صعودی این هفته نشان می دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx