ترا قصد سوزاندن مقادیر زیادی از لونا را دارد

لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1789 نفر

ترا قصد سوزاندن مقادیر زیادی از لونا را دارد

توکن سوزی لونا کلاسیک ، پروژه الگوریتمی استیبل کوین ترا اعلام کرده قصد سوزاندن; تعداد بسیاری بالایی از توکن بومی خود به نام لونا (LUNA) در استخر کامیونیتی را دارد.

گفته می شود که این تصمیم به دنبال تصویب شدن طرح های ۱۳۳ و ۱۳۴ توسط سیستم حاکمیتی آنچین گرفته شده است. و یکی از بزرگترین پروسه های توکن سوزی در عرصه رمزارزها به شمار می رود.

طبق توییت منتشر شده، در این فرایند ۴.۵ میلیارد دلار توکن LUNA سوزانده خواهد شد، و با استیبل کوین شبکه به نام UST جایگزین خواهد شد.

انتظار می رود که با چنین کاری ارزش ترا بیش از پیش افزایش یابد.

همچنین یک پروپوزال دیگر نیز از سوی جامعه لونا کلاسیک در حال رای گیری است; که در صورت تصویب، ۵۰ درصد از کل توکن های لونا کلاسیک سوزانده خواهد شد. البته علیرغم مالیات ۱.۲ درصدی که تمامی تراکنش های لونا اعم از مبادلات پلتفرمی; و نقل و انتقال به/از کیف پول ها را در بر خواهد گرفت، مورد سوزاندن ۵۰ درصدی مشمول توکن های حاضر در صرافی ها نخواهد شد.

مورد سوزاندن ۵۰ درصد از تراکنش های لونایی تنها مربوط به شبکه بومی ترا خواهد بود که ۳۵ درصد از آن به صورت ماهانه از طریق صندوق های سپرده لونا کلاسیک خواهد سوخت و ۱۰ درصد از آن نیز به توسعه شبکه ترا تخصیص خواهد یافت. ۵ درصد باقیمانده نیز برای توسعه سیستم های مرکزی لونا کلاسیک تخصیص خواهد یافت.

به گفته اعضای جامعه لونا، اجرایی سازی هر یک از این پروپوزال ها نقش بسیار پر رنگی; در کاهش تعداد توکن های در گردش و عرضه شده لونا طی مدت زمان نه چندان طولانی خواهد شد. همچنین پیش بینی می شود میزان فروش این توکن ها به دلیل وضع مالیات سنگین، بسیار کاهش یافته و بستن معاملات شورت لونایی نیز محدود خواهد شد.

در این میان دو کوان (Do Kwan)، بنیانگذار پروژه ترا، پیشنهادی برای هارد فورک شبکه ترا و نجات آن ارائه کرد. به طور مختصر، فورک کردن اصطلاحی است که برای تغییر در ساختار یک بلاکچین استفاده می‌شود. برای شبکه ترا این تغییری بسیار مهم خواهد بود چراکه تقریبا شبیه به شروع دوباره از صفر است.

نظر سنجی هارد فورک ترا به کجا رسید ؟

نتایج نظرسنجی‌های اولیه در انجمن اینترنتی شبکه ترا نشان می‌دهد; اکثریت جامعه این پروژه با ایده هارد فورک شبکه ترا مخالف هستند.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx