ورود کیف پول متامسک (MetaMask) به دنیای موبایل

متامسک
  • زمان مطالعه: ۲دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3157 نفر

بررسی کیف پول متامسک

چه به دنبال ایجاد اولین توکن غیرقابل تعویض خود (NFT) باشید; چه به دنبال قرض دادن دارایی ها بر اساس پروتکل مالی; غیرمتمرکز (DeFi) باشید یا صرفاً توکن های مبتنی بر اتریوم را خریداری و انتقال دهید; ابتدا باید نرم افزار کیف پول رمزنگاری سازگار را دانلود کنید.

این به شما امکان می دهد هر دارایی را که ایجاد یا خریداری می کنید ذخیره کنید و همچنین به هر پلتفرمی که در بالای بلاک چین اتریوم ساخته شده است متصل شوید; در حالی که تعدادی سرویس کیف پول مختلف در دسترس است; MetaMask با بیش از ۲۱ میلیون کاربر فعال ماهانه محبوب ترین است ; پسوند مرورگر وب این به این معنی است که می توانید آن را مستقیماً روی تلفن خود یا مرورگر Google Chrome، Mozilla Firefox، Brave یا Edge مشابه یک برنامه افزودنی مسدودکننده تبلیغات دانلود کنید; بخش “داغ” به سادگی به این معنی است که به طور دائم به اینترنت متصل است تا بتوانید به راحتی دارایی های رمزنگاری خود را در هر زمانی جابجا کنید.

 

ورود کیف پول متامسک (MetaMask) به دنیای موبایل

متامسک (MetaMask) بعد از گذشت چهار سال پا به عرصه گوشی های همراه گذاشت. مرورگر کیف پول محبوب اتریوم (ETH)، یک اپ برای سیستم عامل های iOS و اندروید راه اندازی کرده است. کاربران متامسک هم اکنون می توانند کیف پول ارزهای دیجیتال خود را مدیریت کرده; توکن های غیرقابل تعویض (NFT) خود را ذخیره کرده; پیام ها را امضا کنند و بازی های مبتنی بر بلاک چین را در گوشی های خود به اجرا بگذارند.

کاربران نسخه دسکتاپ این کیف پول می توانند با اسکن بارکد QR تاریخچه تمام تراکنش های خود را به نسخه موبایل این کیف پول انتقال دهند. متامسک که توسط ConsenSys توسعه و نشر داده شده است، از زمان انتشارش در سال ۲۰۱۶ تا کنون از افزونه یا همان Extension دو مرورگر محبوب کروم و فایرفاکس بوده است. این افزونه بیش از چهار میلیون بار دانلود شده است.

توسعه دهنده این کیف پول یعنی ConsenSys نسخه موبایل متامسک را به عنوان ساده سازی فرایند استفاده از برنامه های غیرمتمرکز Web3 می داند.

هم اکنون کاربران در ۳۴ کشور می توانند با این برنامه به طور مستقیم با استفاده از کارت های بانکی خود، اپل پی (Apple Pay) و سایر روش های رایج پرداخت نسبت به خرید تتر اقدام کنند. Dan Finlay، موسس متامسک، افزود:

ما با ارایه امکان استفاده از برنامه های غیر متمرکز در گوشی های همراه بسیار هیجان زده هستیم ; برای کاربران این امکان را فراهم ساخته ایم که به صورت یکپارچه با حساب های دسکتاپی خود همگام سازی کنند.

 

امنیت این پلتفرم

ConsenSys نسخه آزمایشی یا بتای این اپ را اواخر سال ۲۰۱۹ منتشر کرد که به سرعت موفق به جذب بیش از ۱۳۵۰۰۰ کاربر شد.

این اپ دارای یک مرورگر داخلی می باشد که برای تقویت امنیت کاربران Web3 و همچنین ساخت گذرواژه ها و کلیدها در داخل گوشی بجای استفاده از اینترنت برای انجام این پروسه طراحی شده است.

Joseph Lubin موسس ConsenSys و از طراحان اتریوم در این باره گفت:

آنچه گوشی ها برای Web2 انجام داده است، ما اعتقاد داریم نسخه موبایلی متامسک برای Web3 انجام خواهد داد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx