راه سولانا ادامه دارد، همه دلایل در مورد آخرین صعود SOL

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4655 نفر

سولانا در چند روز گذشته به خوبی در نمودارها پیشرفت کرده است. طبق داده های کوین مارکت کپ، قیمت توکن بومی سولانا در ۲۴ ساعت گذشته ۹.۴۰ درصد افزایش یافته است. بسیاری از قدردانی و حمایت ها، همراه با بهبود کلی بازار رمزارز ها از اواسط جولای، به این امر کمک کرده است. با این حال، یکی دیگر از دلایل را می توان رشد گسترده اکوسیستم سولانا، در روزهای اخیر دانست.

راه سولانا ادامه دارد

رشد اکوسیستم یکی از جنبه های مهم توسعه سریع سولانا در مدت اخیر بوده است. به گزارش سولانا نیوز، اخیراً چندین توکن فعالیت خود را گسترش داده اند. توکن GMT Stepn با ۲۴۸.۰۴ میلیون دلار در صدر جدول بیشترین معامله در سولانا قرار گرفته است. رتبه بعدی متعلق به توکن SRM است که در این دوره بیش از ۱۰۲.۹۹ میلیون دلار معامله شد. همچنین این اکوسیستم اخیراً جامعه را در جریان رشد آدرس‌های فعال در dApp های شبکه سولانا قرار داده است. پلتفرم بازی Gameta با بیش از ۵۰.۱۱ هزار کاربر در صدر این نمودارها قرار گرفت. پس از آن بازار توکن های غیر مثلی،Magic Eden; با بیش از ۳۰.۲۲ هزار کاربر قرار دارد.

همچنین سولانا، توییتی درباره پرمعامله ترین مجموعه های NFT در ۲۴ ساعت گذشته به اشتراک گذاشت. Genesis Genopets Habitats با رقمی بالغ بر ۱۸۳۵۳۹ دلار بیشترین حجم فروش را از دیروز به ثبت رساند. پس از آن Okay Bears با حجم فروش ۱۴۲۹۶۴ دلار در روز قرار گرفت. با این حال، شایان ذکر است ، در حالی که حجم فروش این مجموعه ها افزایش یافت; فروش NFT سولانا طی هفته گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است.

سولانا

علاوه بر این، ضریب ناکاموتوی سولانا اخیراً به ۳۱ رسیده است. این عدد از زمان راه اندازی زنجیره در مارس ۲۰۲۰ به طور پیوسته افزایش یافته است و همچنان در حال افزایش است. این شاخص به فرد در تجزیه و تحلیل سلامت یک اکوسیستم کمک می کند و سولانا همه مشخصه های آن را نشان می دهد. در واقع، این بخشی از داده هایی بود که اخیرا توسط بنیاد این آلتکوین منتشر شد.

سولانابا توجه به اینکه بازار کریپتو در حال حاضر به طور پیوسته در حال بهبود است، ممکن است سولانا بخواهد کاربرد خود را در سراسر جهان گسترش دهد. همانطور که انتظار می رفت، SOL نیز به خوبی به رشد اکوسیستم پاسخ می دهد; به طوری که این آلتکوین در زمان انتشار مقاله با قیمت ۴۷.۰۷ دلار معامله می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx