دیسنترالند (MANA) نزدیک به ۱.۰۵ دلار تثبیت می شود

دیسنترالند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 449 نفر

دیسنترالند (MANA) پس از اینکه با موفقیت از سطح مقاومت بحرانی در محدوده ۰.۹۴۰۵ دلار عبور کرد، صعودی را نشان می دهد. تجزیه و تحلیل قیمت فعلی نشان می دهد که یک تثبیت طولانی‌مدت لازم است و باید چندین کندل بالاتر از سطح فعلی خود بسته شوند تا قیمت بتواند با سرعت بیشتری رشد کند.

مانا با ۱.۰۷ دلار معامله می شود

طبق داده های کوین مارکت کپ، MANA/USD در زمان انتشار مقاله با قیمت ۱.۰۷ دلار معامله می شود که نشان دهنده ۲.۴۳ درصد افزایش است. حجم معاملات ۲۴ ساعته نسبت به چند ساعت قبل کمی بهبود یافته و در حال حاضر به ۱۴۸,۱۶۵,۸۱۶ دلار یا ۱۳.۴۷ درصد کاهش یافته است. با توجه به نمودار روزانه، قیمت MANA مطمئناً صعودی به نظر می‌رسد. جالب اینجاست که گاوهای MANA در تلاش هستند تا حمایت را به منطقه مقاومت منتقل کنند. علاوه بر این، قیمت مانا توانست میانگین متحرک نمایی مهم ۵۰ روزه را که در ۰.۹۴۷ دلار مشاهده شده بود، بشکند.

فشار خرید می تواند باعث افزایش قیمت شود

توجه داشته باشید که دیسنترالند از آوریل زیر نمودار میانگین متحرک نمایی معامله می شود. نمودار همچنین الگوی کندلی دوجی (Doji) را تشکیل داده است که نشان دهنده نوعی عدم تصمیم گیری یا دلهره سرمایه گذاران می باشد. اما، افزایش فشار خرید مطمئناً می‌تواند باعث افزایش قیمت‌ها شود. علاوه بر این، کندل روزانه در بالای سطح مقاومت باز شده که روزنه امیدی را برای گاوها ایجاد می کند. با این اوصاف، گاوها قطعا در مرحله بعدی برای سطح ۱.۲۰ دلار اقدام خواهند کرد. به طور کلی، سطح حجم کل معمولاً پس از تجمیع قیمت کاهش می یابد. علاوه بر این، میزان حجم نیز ممکن است نزدیک به اوج هایی که در نمودارها دیده می شود افزایش یابد.

مشاهده می شود که حجم معاملات برای MANA کمتر از میانگین آن در چند هفته گذشته است. به علاوه افزایش معاملات، قیمت را برای یک روند صعودی آماده می کند. حال، اگر قیمت مانا نتواند در جلسات بعدی در بالای ۱.۰۵ دلار بسته شود، ممکن است روند نزولی شود.

دیسنترالند

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx