Ticketmaster ساخت NFT های سازمانی را فراتر از فروش بلیط بررسی می کند

اعلامیه شغلی برای متخصص NFT
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 568 نفر

اعلامیه شغلی شرکت تیکت مستر برای ساخت NFT

اعلامیه شغلی شرکت تیکت مستر برای مدیر محصول ابزار فروش بلیط NFT نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد محصولات سازمانی مبتنی بر NFT را «در همه دسته‌های محتوا از جمله ورزش و موسیقی» عرضه کند.

یک آگهی شغلی جدید توسط بزرگترین شرکت فروش بلیط آمریکا، Ticketmaster، علاقه جریان اصلی را به کاوش جریان‌های درآمد جدید با استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نشان می‌دهد.

طی دو سال گذشته، هنرمندان، نوازندگان و صنعت ورزش به اکوسیستم NFT در کانون توجهات کمک کردند زیرا این فناوری هدف خود را به عنوان یک ابزار تعاملی قدرتمند با طرفداران انجام داد. برعکس، اکثر مردم عادی سوار قطارهای تبلیغاتی شدند تا از طریق فروش مجدد اقلام کلکسیونی در بازارهای ثانویه سود کسب کنند.

با کاهش سرعت تبلیغات NFT تا اواسط سال ۲۰۲۲، کارآفرینان و شرکت ها به دنبال موارد استفاده جدید فراتر از کلکسیون هستند. مطالعه ای که توسط شرکت حسابداری Big 4 Deloitte در می ۲۰۲۲ انجام شد، پتانسیل استفاده نشده اکوسیستم رمزنگاری را برای باز کردن بازارهای جدیدتر برای صنعت ورزش برجسته کرد:

ما می‌توانیم شاهد مالکیت جزئی بلیت‌های فصلی و سوئیت‌ها و اختراع مجدد فرآیند فروش مجدد بلیط باشیم.»
به تبع آن، آگهی شغلی اخیر Ticketmaster برای یک مدیر محصول ابزار فروش بلیط NFT نشان می دهد که این شرکت قصد دارد محصولات سازمانی مبتنی بر NFT را «در همه دسته های محتوا از جمله ورزش و موسیقی» عرضه کند. این نقش همچنین مستلزم توسعه محصولات و ویژگی های جدید است که نیازهای آینده تجارت NFT آن را برآورده می کند

آگهی استخدام Ticketmaster برای مدیر محصول فروش بلیط NFT منبع: LinkedIn

آگهی استخدام Ticketmaster برای مدیر محصول فروش بلیط NFT منبع: LinkedIn

با نقش جدید مستقر در نیویورک، Ticketmaster قصد دارد از تولید NFTها حمایت کند و در عین حال از بازار NFT که اخیراً راه اندازی شده است، تمجید کند.

به طور مشابه، صرافی ارز دیجیتال  Binance اخیراً با همکاری باشگاه فوتبال Società Sportiva Lazio برای فصل ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ وارد تجارت بلیط NFT شده است.

بایننس در اطلاعیه ارسال شده به کوین تلگراف تاکید کرد که بلیط های NFT می توانند بلیط های جعلی و مشکلات پوسته پوسته شدن را حل کنند. علاوه بر دسترسی به رویدادها، بایننس قصد دارد از بلیط های مبتنی بر NFT در موارد مختلف استفاده کند، از جمله استفاده از تخفیف های فروشگاه و مسابقات و تجربیات شخصی سازی شده.

 

 

 

 

 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx