کاهش قیمت ۵۰ درصدی توکن تورنادو کش پس از تحریم ها

تورنادو کش
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 431 نفر

قیمت توکن تورنادو کش نصف شد

یک هفته پس از تحریم وب سایت Tornado Cash توسط دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده  (OFAC)، قیمت توکن تورنادو کش ۵۶ درصد کاهش یافت، بالاترین قیمت این توکن در شروع هفته ۳۱.۵۶ دلار بود و در پایان هفته به ۱۳.۰۹ دلار رسید.

تورنادو کش (TORN) یک توکن ERC20 و توکن بومی Tornado Cash DAO است که برای مدیریت حاکمیت و رای‌گیری استفاده این پلتفرم استفاده می‌شود. این ارز در حال حاضر ۶۹۱ امین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار ۱۵.۵ میلیون دلار است.

پس از اینکه وزارت خزانه داری ایالات متحده تحریم های خود را علیه این پلتفرم صادر و صفحه گیت هاب و سایت آن را غیرفعال کرد، قیمت این توکن شروع به کاهش کرد.

Tornado Cash  که در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد، یک پروتکل بلاکچینی برای ارسال و دریافت تراکنش های ناشناس با ترکیب توکن های اتریوم با مجموعه ای از توکن های دیگر است و عملا هویت کاربر را ناشناس می کند.

در تحریم تورنادو کش، گزارش خزانه داری ایالات متحده به استفاده از آن توسط گروه هکری کره شمالی; Lazarus Group  و پولشویی بیش از ۱۰۳.۸ میلیون دلار از هک پلتفرم های; Horizon Harmony  و Nomad Token Bridge در اوایل تابستان اشاره کرد.

پس از یک بحث توسط انجمن تورنادو کش، سرور Discord این گروه نیز ناپدید شد; و افراد ناشناس انجمن را در وب سایت انجمن تورنادو کش به صورت آفلاین نیز گرفتند. در همان زمان، یکی از اعضای گروه توسعه دهنده پشت تورنادو کش; توسط مجریان قانون در هلند بازداشت شد.

بازخوردها به خبر دستگیری

آنها توسعه دهنده تورنادو کش را دستگیر کردند. 🚨

تکرار می کنم: مردی به دلیل نوشتن کدی دستگیر شد که به عنوان یک کالای عمومی برای مردم برای حفظ حریم خصوصی خود در فضای آنلاین عمل می کرد.

آنها مردی را به زندان انداختند زیرا افراد بد از کد منبع باز او استفاده کردند.

این نمی تواند در هیچ جامعه آزاد وجود داشته باشد.

—(@RyanSAdams) 12 اوت ۲۰۲۲

 

سرویس اطلاعات مالی و تحقیقات خزانه داری ایالات متحده (FIOD) گفت تحقیقات جنایی آن در مورد تورنادو کش در ژوئن ۲۰۲۲ آغاز شد.

به نظر می رسد که این زمستان کریپتو برای جامعه تورنادو کش بسیار سهمگین باشد. همراه با بازار نزولی کنونی، به نظر می‌رسد تحریم‌ها، تعطیلی‌ها و دستگیری‌ها ضربه بدی به این پروژه وارد کرده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx