وزیر جدید ژاپن حامی جدی تکنولوژی Web3

تکنولوژی Web3
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 568 نفر

وزیر دیجیتال جدید ژاپن حامی تکنولوژی Web3

پس از اینکه نخست وزیر ژاپن وزیر جدیدی را مسئول امور ارزهای دیجیتال منصوب کرد، امیدها در ژاپن زیاد است که دولت توسعه تکنولوژی Web3 را در سرلوحه و مرکز برنامه های اقتصادی خود قرار دهد.

تارو کونو، سیاستمدار ژاپنی در توییتر اعلام کرد که در آخرین تغییر وزرای توسط نخست وزیر، فومیو کیشیدا، به این سمت منصوب شده است.

به نظر می رسد این انتصاب نشانه واضحی از قصد کیشیدا باشد. کونو یک رئیس سابق صنعت فناوری است، حضور فعالی در رسانه های اجتماعی دارد و به عنوان یک دانش آموخته سابق دانشگاه جورج تاون، کاملا به زبان انگلیسی مسلط است. وی پیش از این ریاست وزارت امور خارجه را بر عهده داشته و همچنین وزیر سابق دولت در امور اصلاحات اداری نیز بوده است.

تارو کونو در دوران وزارت خارجه خود با ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم (ETH); و آیا میاگوچی، مدیر اجرایی بنیاد اتریوم، ملاقات رسمی داشته است.

سال گذشته، کونو در رقابت انتخاباتی رهبری حزب لیبرال دموکرات (LDP) به کیشیدا با اختلاف اندکی شکست خورد. اگر او پیروز می شد، نقش نخست وزیری را بر عهده می گرفت.

اخیراً، او در توییتر از ۲.۴ میلیون دنبال کننده خود درخواست کرد تا یک آواتار دیجیتالی ایجاد کنند; که بتواند در فضاهای متاورس از آن استفاده کند.

سوابق وزیر جدید

کونو ریاست آژانس دیجیتال دولتی را بر عهده خواهد داشت; که در سال ۲۰۰۹ در تلاش برای دیجیتالی کردن عملکرد دولت، پر کردن شکاف فناوری بین مناطق روستایی و شهری و ترویج رشد مبتنی بر فناوری اطلاعات ایجاد شد.

اما در ماه‌های اخیر، کیشیدا و حزب حاکم LDP به کرات درباره رشد تکنولوژی های مرتبط با تکنولوژی Web3 صحبت کرده‌اند. به نظر می رسد انتصاب وزیری با نفوذ مثل کونو; نشان می دهد که اکنون توکیو چقدر تلاش های خود را در این زمینه جدی می گیرد.

رهبران اپوزیسیون و روسای صنعت هشدار داده‌اند که; استعدادهای برتر بلاک چین و ارزهای دیجیتال ژاپنی به دلیل نرخ‌های مالیاتی بیش از حد به خارج از کشور نقل مکان می‌کنند; که باعث صحبت درباره اصلاحات مالیاتی ارزهای دیجیتال شده است.

 

کیشیدا در سفری به بریتانیا در ماه مه امسال به سرمایه‌گذاران بریتانیایی گفت; که دولت او رشد مرتبط با تکنولوژی Web3 را هدف قرار داده است; و در سخنرانی خود به تحولات مرتبط با توکن های متاورسی و NFT اشاره کرد.

کوینپست گزارش داد که ماه گذشته، وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت دفتر تبلیغاتی جدید تکنولوژی Web3 را تأسیس کرده است. این سازمان به عنوان “یک سازمان بین وزارتی” توصیف شده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx