استیکینگ ترون به بایننس ایالات متحده اضافه شد

استیکینگ ترون
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 517 نفر

ترون (TRX) به آدیوز(AUDIO)، کازماس (ATOM)، پالیگان (MATIC)، سولانا (SOL) و سایر ارزهای دیجیتالی که برای استیکینگ در Binance.US در دسترس هستند، پیوسته است.
بایننس آمریکا، یکی از زیرمجموعه‌های غول ارزهای دیجیتال، بایننس، اعلام کرده است که اکنون از استیکینگ برای ارز دیجیتال ترون (TRX) پشتیبانی می‌کند. کاربران آن می‌توانند در زمان راه‌اندازی، تا ۶.۱ درصد بازدهی درصدی سالانه (APY) کسب کنند. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، این شرکت تابعه مستقر در سانفرانسیسکو در اوایل سپتامبر استیکینگ برای توکن کاردانو (ADA) را نیز اضافه کرد. بایننس آمریکا اوایل سال جاری در تلاش برای رقابت با دیگر بازیگران اصلی، استیکینگ با بازده بالا را راه اندازی کرد. از همان ابتدا، این صرافی سولانا (SOL)، آوالانچ (AVAX) و برخی ارزهای دیجیتال دیگر را اضافه کرد.

بایننس، صرافی اصلی، در سپتامبر ۲۰۱۹ از استیکینگ ترون پشتیبانی کرد. در زمان انتشار، TRX پانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار باقی مانده است. ارزش این توکن در حال حاضر ۵.۸۳ میلیارد دلار است. استیکینگ می تواند به عنوان راهی برای افزایش دارایی ارز رمزنگاری شده با سپرده گذاری توکن به یک صرافی و کسب پاداش استفاده شود. با این حال، لازم به ذکر است که سهامداران با خطراتی مانند حملات مخرب و حملات اسلشینگ مواجه هستند. این صرافی مدعی است که اقداماتی را برای کاهش حملات کیف پول و کلاهبرداری انجام داده است. بایننس آمریکا برای تسهیل خدمات استیکینگ کمیسیون دریافت می‌کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx