مدیریت توکن TrueUSD واگذار می شود!

توکن TrueUSD 
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 375 نفر

ترو یو اس دی (TUSD)، استیبل کوینی مشابه تتر است که امروز از تغیرات مهمی در شبکه خود خبر داده است. طبق آخرین اخبار، مدیریت این پروژه که بر عهده اپراتور فعلی TUSD است، به مالکان اصلی آن واگذار می شود. مدیریت رسمی این پروژه در روز شنبه ۲۵ تیرماه، اطلاعیه ای در صفحه توییتر خود منتشر کرد که مبنی بر انتقال مدیریت کامل پروژه TrueUSD، به صاحبان اصلی آن، یعنی Techteryx Ltd، بود. در حال حاضر مدیریت توکن های برجسته ترو یو اس دی، بر عهده اپراتور Archblock Inc، می باشد. با این حال، قرار است که در آینده ای نزدیک مدیریت کل پروژه به صاحبان آسیایی آن اختصاص یابد.

تغییرات مدیریتی در شبکه TrueUSD 

توکن TrueUSD از نمونه استیبل کوین هایی است که بعد از تتر، توجه های زیادی را به خود جلب کرده است. علیرغم روند خوبی که این استیبل کوین از خود نشان داده است، مدیران اصلی در حال اعمال تغییراتی در شبکه آن هستند. در دسامبر ۲۰۲۰ مدیران اصلی این پروژه یعنی Techteryx، مالکیت استیبل کوین TUSD را به اپراتور Archblock، اختصاص دادند. نزدیک به ۲ سال است که Archblock، به عنوان مسئول اجرایی و حفظ امنیت ترو یو اس دی شناخته می شود. با این حال مدیران اصلی این پروژه اخیرا در صفحه توییتر رسمی خود اعلام کردند که مدیریت TUSD را بر عهده گرفتند. این شرکت توسعه دهنده ادعا دارد که هدفش از این کار، تمرکز بر گسترش موارد استفاده خارجی توکن در بازار های جهانی است.

مدیریت جدید توکن TUSD

مدیریت جدید توکن TUSD صاحبان اصلی پروژه هستند.

تاریخ انتقال مدیریت توکن TrueUSD

تغییرات مدیریتی شبکه TrueUSD از ۱۳ ژوئیه (۲۳ خردادماه) آغاز شده است و در بحبوحه انتقال بین المللی قرار دارد. زمانیکه انتقال مدیریت تکمیل شود، کنترل تمام پروژه و عملیات های مربوط به توکن TUSD به Techteryx واگذار می شود. درواقع از این پس فرایندهایی همچون استخراج، بازخرید توکن، پذیرش و انطباق با مشتری و تلاش برای پایداری ذخیره فیات بر عهده مدیران آسیایی این شرکت می باشد. البته در طول دوره انتقال، اپراتور Archblock همچنان به پشتیبانی از کاربران ادامه خواهد داد و مسئول اجرایی پروژه باقی می ماند. از سوی دیگر مدیریت Techteryx با ارائه راهنمایی های لازم و بروزرسانی های بیشتر وارد عمل می شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx