یونی سواپ ۲۵۳ ادرس را بست

یونی سواپ
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 463 نفر

بررسی علت ممنوع کردن ادرس ها توسط یونی سواپ

یونی سواپ صرافی غیرمتمرکز طی چهار ماه گذشته که با TRM Labs که یک شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین است، ۲۵۳ آدرس رمزنگاری را مسدود کرده است. دلیل این مسدودسازی به ارتباط با وجوه دزدیده شده مرتبط بود.

این اولین باری است که  یونی سواپ اطلاعات مربوط به لیست سیاه کیف پول را فاش می کند. این وجوه دزدیده شده مربوط به خدمات اختلاط تراکنش بود که شامل تورنادو کش بود که به عنوان تحریم از خزانه داری ایالات متحده دریافت شد.

این داده ها در مورد اختلاس ها توسط مهندس نرم افزار یونی سواپ جردن فرانکفورت در GitHub ارائه شده است. به گفته توسعه دهنده یارن فایننس، Banteg توییتی را منتشر کرده بود که نشان می داد  ۲۵۳ آدرس رمزنگاری را مسدود کرده است.

در یکی از توییت‌ها آمده است: « یونی سواپ سطح غیرمعمولی از شفافیت را ارائه کرده است. یونی‌سوآپ اخیراً در ابتدای سال جاری با آزمایشگاه‌های TRM همکاری کرده بود و این سازمان مسئول قرار دادن آدرس‌های رمزنگاری شده در لیست سیاه است که به تحریم‌ها و فعالیت‌های غیرقانونی مرتبط با کریپتو مرتبط هستند.

انواع عوامل خطر مشخص شده توسط یونی سواپ

در مورد تعداد آدرس‌های رمزنگاری شده توسط یونی سواپ با همکاری TRM Labs در لیست سیاه ابهام وجود داشت.

بعداً ذکر شد که ۲۵۳ آدرس در لیست سیاه و ۳۰ آدرس نام دامنه ENS (Ethereum Name Service) هستند. Banteg، توسعه دهندگان همچنین خاطرنشان کرده اند که در مجموع هفت نوع مختلف از دسته بندی عوامل خطر و همچنین دو سطح خطر وجود دارد.

بانتگ همچنین اظهار داشت که  مالکیت و  طرف مقابل بودن یک آدرس «بد» تلقی می‌شود و می‌تواند به مسدود کردن کمک کند.

علاوه بر این، سه چیز اصلی وجود دارد. که شامل  یونی سواپ است. اولین کدی است که روی بلاک چین اجرا می شود و هر کسی می تواند با آن تعامل داشته باشد.

دیگری باید یک وب‌سایت فرانت‌اند باشد. که یک راه را برای تعامل با کد به کاربران ارائه می‌دهد، سوم، شرکتی که پروتکلی را توسعه می‌دهد که وب‌سایت فرانت‌اند را اجرا می‌کند.

این شرکت خارج از ایالات متحده مستقر است. مسدود کردن آدرس‌های کریپتو در سطح جلویی اتفاق می‌افتد.

هفت نوع جنایات برجسته شده چیست؟

با توجه به پست ارسال شده در GitHub. این هفت نوع رفتار نامناسب را ذکر کرد که آزمایشگاه های TRM در حین تأیید آدرس ها به دنبال آنها خواهند بود. وجوه دزدیده شده از میکسر تراکنش، آدرس های تحریم شده، وجوه اضافی ناشی از کلاهبرداری شناخته شده چهار دسته اصلی هستند که معمولاً شناسایی می شوند.

سایر دسته‌های باقی‌مانده شامل پول مورد استفاده برای تأمین مالی تروریسم و ​​سرمایه‌های هکرها است، همچنین شامل مواردی است که به تجاوز جنسی به کودکان مربوط می‌شود.

بانتگ اشاره کرد که به منظور ساده کردن فرآیند تحویل پرداخت های رمزنگاری شده به این کیف پول ها، ۳۰ آدرس از این آدرس ها به نام های ENS (سرویس نام اتریوم) مرتبط شدند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx