استیبل کوین جدید سیرکل در سولانا 

سیرکل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 450 نفر

طبق یک توییت در ۶ نوامبر، سیرکل، یک شرکت جهانی فین‌تک و صادرکننده استیبل کوبن USDC، از سولانا حمایت کرد. در رویداد سولانا بریکپوینت، سیرکل از گسترش کوین یورو و زیرساخت زنجیره متقابل بدون مجوز جدید آن (پروتکل انتقال زنجیره متقابل) در شبکه سولانا و در نیمه اول سال ۲۰۲۳ خبر داد.

گسترش سیرکل در سولانا

سیرکل برای اولین بار یک استیبل کوین متناسب با یورو به نام یورو کوین (EUROC) را در ماه ژوئن راه اندازی کرد. این استیبل کوین که مشابه USDC عمل می کند، در حال حاضر بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می شود و اکنون سولانا (SOL) نیز زیر همین چتر قرار خواهد گرفت.

شیراز شیر، رئیس پرداخت در آزمایشگاه سولانا، اظهار داشت:

در دسترس بودن سکه یورو در سولانا موارد استفاده جدیدی را برای صرافی ارزهای خارجی (FX) باز می کند، امکان جدیدی را برای معامله گران با ارز پایه جدید فراهم می کند، امکان وام دادن و استقراض کوین یورو را فراهم کرده و در کنار USDC به عنوان ارز پرداخت در سولانا در دسترس خواهد بود.

یکی از برجسته‌ترین صرافی‌های دارایی دیجیتال، FTX، در هنگام راه‌اندازی از کوین یورو در سولانا پشتیبانی می‌کند. سایر پروتکل‌های غیرمتمرکز مانند رادیوم و سولند نیز پشتیبانی خود را ارائه کردند.
سیرکل همچنین قصد دارد پروتکل انتقال زنجیره ای خود را در سولانا گسترش دهد. زیرساخت زنجیره متقابل بدون مجوز در سپتامبر سال جاری اعلام شد، اما هنوز نور روز را مشاهده نکرده است. این پروتکل قرار است در ابتدای سال ۲۰۲۳ روی اتریوم (ETH) و آوالانچ (AVAX) پخش شود و در نیمه اول سال ۲۰۲۳ به سولانا گسترش یابد. این پروتکل به توسعه‌دهندگان و پروژه‌های رمزنگاری اجازه می‌دهد USDC را از طریق بلاک چین‌های مختلف انتقال دهند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx