سلو (CELO) چیست و چگونه کار می‌کند؟

سلو
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 776 نفر

سلو (CELO) چیست؟

سلو (CELO) یک ارز دیجیتال است که بر روی پلتفرم بلاک چین Celo کار می کند. بلاک چین Celo به گونه ای طراحی شده است که استفاده از ارزهای دیجیتال را برای افراد در زندگی روزمره آسان تر کند. هدف آن دستیابی به این هدف با ارائه خدمات بر روی تلفن همراه است که دسترسی، قابلیت استفاده و امنیت را در اولویت قرار می دهد.

CELO به عنوان یک وسیله مبادله در اکوسیستم سلو استفاده می شود و می توان از آن برای پرداخت تراکنش ها و هزینه ها در شبکه استفاده کرد. همچنین می توان از آن برای استیکینگ و شرکت در نظرسنجی بر روی پلت فرم استفاده کرد.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد پلتفرم سلو تمرکز آن بر ارتقای شمول مالی و توانمندسازی افراد و جوامعی است که به‌طور سنتی توسط سیستم‌های مالی سنتی مورد حمایت قرار نمی‌گیرند. این پلتفرم از طریق طراحی برای موبایل، کارمزدهای کم تراکنش و ابزارها و برنامه های مختلفی که بر روی آن ساخته شده است، به این مهم دست می یابد.

به طور کلی، CELO و پلتفرم Celo یک رویکرد جالب و نوآورانه را برای فناوری ارزهای دیجیتال و بلاک چین، با تمرکز بر ایجاد یک سیستم مالی فراگیرتر و در دسترس نشان می دهند.

بنیانگذاران پروژه چه کسانی بودند؟

سلو توسط Rene Reinsberg، Marek Olszewski و Franz Vogt تأسیس شد. بنیاد سلو، که بر توسعه و رشد پلتفرم سلو نظارت دارد، در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. پلتفرم بلاک چین سلو و ارز دیجیتال مرتبط با آن، CELO، در آوریل ۲۰۲۰ راه اندازی شد.

بنیانگذار سلو

رنه رینسبرگ بنیانگذار و CEO سلو

از زمان راه‌اندازی، پلتفرم سلو با مشارکت‌ها و همکاری‌های متعددی که با سایر پروژه‌ها و شرکت‌های بلاک چین ایجاد شده است، توجه و حمایت قابل توجهی را از سوی جامعه کریپتو جلب کرده است. بنیاد سلو همچنین چندین ابتکار را با هدف ارتقای شمول مالی و حمایت از توسعه در این پلتفرم راه اندازی کرده است، مانند برنامه شتاب دهنده Celo Camp و Celo Impact Fund.

بلاکچین سلو چگونه کار می‌کند؟

بلاک چین Celo از مکانیزم اجماع اثبات سهام استفاده می کند. دارایی حاکمیت CELO از امنیت، رشد و توسعه پلتفرم پشتیبانی می کند و به دارندگان CELO امکان می دهد دارایی را در حمایت از ولیدیتورهای سلو به اشتراک بگذارند، در مورد تغییرات فناوری اصلی پیشنهاد شده توسط اعضای جامعه رأی دهند و مستقیماً با برنامه های کاربردی در ارتباط باشند. اعتبارسنج‌ها نقش مهمی در مشارکت در مکانیسم اجماع پلتفرم Celo دارند. آنها به ایمن سازی شبکه کمک می کنند و به طور مستقل برای تأیید تراکنش ها و پیشنهاد بلوک هایی برای افزودن به بلاک چین عمل می کنند.

از کجا رمزارز CELO را بخریم؟

CELO برای خرید در چندین صرافی ارزهای دیجیتال از جمله بایننس، کوین بیس، کراکن و OKEx در دسترس است.

برای خرید CELO، ابتدا باید یک حساب کاربری در یکی از این صرافی ها ایجاد کنید و فرآیند تأیید هویت آنها را تکمیل کنید، که معمولاً شامل ارائه اطلاعات و اسناد شخصی است. هنگامی که حساب شما تأیید شد، می‌توانید با استفاده از انتقال بانکی، کارت اعتباری، دبیت کارت یا سایر روش‌های پرداخت پشتیبانی‌شده، وجوهی را به حساب صرافی خود واریز کنید.

پس از واریز وجه، می توانید به جفت معاملاتی CELO در صرافی بروید و سفارش خرید CELO را بدهید. قبل از خرید حتماً کارمزدهای معاملاتی و سایر شرایط و ضوابط صرافی را بررسی کنید. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که ارزش ارزهای رمزنگاری شده می تواند نوسان داشته باشد، بنابراین توصیه می شود خودتان تحقیق کنید و با دقت سرمایه گذاری کنید.

اگر در استفاده از صرافی‌های بین المللی مشکل دارید و قادر به استفاده از آن‌ها نیستید می‌توانید این رمزارز را در صرافی ارزینجا خرید، فروش و تبدیل نمائید. علاوه بر CELO در ارزینجا می‌توانید بیش از ۵۰۰ رمزارز دیگر را نیز معامله کنید و از سایر امکانات صرافی بهره‌مند شوید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx