وضعیت استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 361 نفر

وضعیت استخراج بیت کوین

بر اساس افشای اخیر گلسنود، موجودی کیف پول استخراج‌ کنندگان بیت کوین به پایین‌ترین حد خود در ده ماه گذشته رسیده است. در اصل، این کاهش به این معنی بود که ماینرها فروش خود را متوقف نکرده اند. در واقع، وضعیت حاکی از آن است که فروش‌ها به طرز باورنکردنی افزایش یافته است.

با این حال، موجودی کیف پول تنها عاملی نبود که تحت تأثیر قیمت بیت کوین قرار گرفت. بر اساس گزارش قبلی گلسنود، میزان هش ریت شبکه بیت کوین نیز در ۱۸ نوامبر به پایین ترین حد خود سقوط کرد.

علیرغم تکمیل ترازنامه ها در همان دوره، این رقم به ۵۸۳۰۰ در هر اگزاهش در روز رسید. این بدان معناست که ارزش بازار برای هر واحد قدرت هش در موقعیت مناسبی برای پشتیبانی از دشواری استخراج نیست.

از این رو، این فشار شدیدی را بر ماینرها وارد کرد تا از شر مقدار قابل توجهی از دارایی های خود خلاص شوند. البته، این فروش های بیت کوین ممکن است برای سود در نظر گرفته نشوند، به خصوص که بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۱۶۶۹۲ دلار معامله می شود. از آنجایی که استخراج به هزینه های عملیاتی هنگفتی نیاز دارد، فشار فروش ممکن است بتواند صورت حساب ها و بدهی های ماینرها را تامین کند.

با این حال، مشکلات به موجودی های بیت کوین ماینرها و مقدار هش ریت ختم نمی شود. نگاهی بیشتر به داده‌های زنجیره‌ای نشان داد که جنبه‌های دیگر بخش ماینینگ باعث از بین رفتن تمام سودهای بدست آمده در سال ۲۰۲۲ شده است.

قابل ذکر است که پاداش های بلاک استخراج کنندگان بیت کوین در چند روز گذشته کمتر از قبل بوده است. در زمان انتشار این مقاله، پاداش بلوک به ۹۱۸.۷۵ بیت کوین رسید. این نشان می دهد که ماینرها سکه های جدید را با سرعت کمتری ضرب می کنند. این موضوع می تواند بر گردش بیت کوین بین سرمایه گذاران کوچک و نهنگ ها تأثیر بگذارد. با در نظر گرفتن این موضوع، بدیهی بود که تلاش سخت این ماینرها ممکن است نتایج مثبتی به همراه نداشته باشد.

علیرغم اقدامات ماینرها، هیچ سهولتی در اعتبارسنجی تراکنش‌ها وجود نداشت، که تا حدی به دلیل موقعیتی است که توسط دشواری استخراج بیت کوین نشان داده می‌شود. در زمان انتشار این مقاله، سختی استخراج بیت کوین ۱۵۷,۸۹۲,۴۴۱,۶۵۴,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ بود.

این نشان می دهد که ماینرها برای ایجاد بلوک های جدید و کسب پاداش به قدرت محاسباتی بیشتری نیاز دارند. بنابراین، استخراج بیت کوین مسیری مشابه قیمت آن را دنبال می کند.

در نتیجه، شرایط کلی صنعت ماینینگ در زمان نگارش به نفع ماینرها نبود. علاوه بر این، احتمال افزایش قیمت بیت کوین در کوتاه مدت کم است. از این رو، ماینرهای بیت کوین ممکن است برای بازگشت به سودآوری نیاز به تغییر در چرخه بازار داشته باشند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx