ایالات متحده یکی از دوستدارترین کشورهای ارز دیجیتال است

ارز دیجیتال ایالات متحده
  • زمان مطالعه: 10دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 489 نفر

چرا ایالات متحده یکی از دوستدارترین کشورهای ارز دیجیتال در جهان است؟

سلوا اوزلی، وکیل مالیاتی بین‌المللی و CPA، در ستون اختصاصی خود، تقاطع بین فناوری‌های نوظهور و پایداری را پوشش می‌دهد و آخرین پیشرفت‌ها را در مورد مالیات‌ها، مقررات AML/CFT و مسائل حقوقی مؤثر بر ارز دیجیتال و بلاک چین ارائه می‌کند.

منصفانه است که بگوییم ایالات متحده یکی از دوستدارترین کشورهای ارز دیجیتال در جهان است. از نظر تعداد گره های بیت کوین و اتریوم در رتبه اول قرار دارد و تنظیم کننده ها علاقه خاصی به این موضوع نشان داده اند. در ماه سپتامبر، دولت جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، مجموعه ای از گزارش های فدرال را منتشر کرد که به نحوه تنظیم ارزهای دیجیتال در سال آینده می پردازد.

پذیرش بلاکچین

به عنوان بخشی از این گزارش ها، دفتر علم و فناوری نشان داد که دولت مسئولیت محافظت از جوامع در برابر تأثیرات منفی آلودگی و تغییرات آب و هوایی ناشی از ارزهای دیجیتال است.

قانون کاهش تورم پرزیدنت بایدن بزرگترین سرمایه گذاری آمریکا در زمینه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، انرژی پاک و انعطاف پذیری آب و هوا است. حدود ۳۷۰ میلیارد دلار برای مشوق هایی مانند اعتبارات مالیاتی انرژی سبز با هدف ایجاد جرقه در توسعه گسترده فناوری های انرژی پاک و برق رسانی بیشتر به دیجیتالی شدن ایالات متحده اختصاص داده است.

بر اساس یک گزارش، استفاده از فناوری بلاکچین در ریزشبکه‌های برق می‌تواند به طور بالقوه «نوآوری‌های فنی-اجتماعی-اقتصادی برای بازسازی زنجیره تأمین انرژی پایدار» را با ایجاد هماهنگی منابع انرژی توزیع‌شده ترویج کند.

ارز دیجیتال

اتریوم، پرکاربردترین بلاکچین، اخیراً از طریق رویداد مرج خود به الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS)  سازگارتر با محیط زیست روی آورده است. این ارتقا پایداری و امنیت شبکه را بهبود بخشید و گام‌هایی در جهت افزایش مقیاس‌پذیری آن برداشت و شبکه اکنون بازدهی جذابی را در سهام ارائه می‌دهد.

گزارش سپتامبر ۲۰۲۲ از موسسه رتبه‌بندی کریپتو کربن نشان می‌دهد که حرکت اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام، میزان برق مصرفی شبکه اتریوم را تا بیش از ۹۹.۹۸۸ درصد و تولید کربن آن را تا بیش از ۹۹.۹۹۲ درصد کاهش داده است. این باید به ایالات متحده کمک کند تا به اهداف اقلیمی خود دست یابد، همانطور که توسط دفتر علم و فناوری توضیح داده شده است: «کاهش ۵۰ تا ۵۲ درصدی در انتشار گازهای گلخانه ای تا سال ۲۰۳۰، یک سیستم برق بدون آلودگی کربن تا سال ۲۰۳۵، و انتشار خالص صفر کربن اقتصاد تا ۲۰۵۰.

پذیرش ارز دیجیتال

فروپاشی بازار ارز دیجیتال، برخی از بزرگترین مدیران دارایی را به سمت فضای دارایی های دیجیتال جذب کرده است، از جمله MassMutual و بلک راک که دومی پنج سال پس از آن که مدیر عامل آن، لری فینک، بیت کوین را به عنوان یک سرمایه توصیف کرد، یک تراست سرمایه گذاری راه اندازی کرد.

شرکت دارایی دیجیتال سکیوریتایز کپیتال قصد دارد تا ۴۹۱ میلیارد دلار صندوق رشد استراتژیک مراقبت های بهداشتی II شرکت مدیریت دارایی KKR را توکن کند. و Charles Schwab، Citadel، فیدلیتی دیجیتال است و دیگران در حال راه‌اندازی یک صرافی جدید رمزنگاری به نام EDX Markets هستند که قرار است در نوامبر آغاز به کار کند.

در همین حال، صرافی ارز دیجیتال کوین بیس، در ماه سپتامبر اعلام کرد که از شکایتی علیه وزارت خزانه داری که ادعا می کند با تحریم سرویس اختلاط رمزنگاری تورنادوکش بیش از حد پیش رفته است، حمایت مالی خواهد کرد.

فدرال رزرو برای توسعه یک ارز دیجیتال بانک مرکزی آماده است

دفتر تحقیقات مالی وزارت خزانه داری در ژوئیه ۲۰۲۲ یک مقاله کاری منتشر کرد که در آن پیامدهای چگونگی تأثیر ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) بر ثبات سیستم بانکی گسترده تر را بررسی می کرد. این دو راه را شناسایی کرد که یک CBDC ممکن است ثبات مالی را افزایش دهد: «اول، بانک‌ها وقتی که سپرده‌گذاران به CBDC دسترسی دارند، تغییرات سررسید کمتری انجام می‌دهند، و قرار گرفتن آنها در معرض حملات سپرده‌گذاران را کاهش می‌دهد. دوم، نظارت بر جریان وجوه به CBDC به سیاستگذاران اجازه می‌دهد تا سریع‌تر به دوره‌های استرس واکنش نشان دهند، که انگیزه سپرده‌گذاران و سایر طلبکاران کوتاه‌مدت برای برداشت دارایی‌ها را کاهش می‌دهد.»

در همین حال، گزارش سپتامبر ۲۰۲۲ وزارت خزانه داری با عنوان «آینده پول و پرداخت» به استیبل کوین ها و یک CBDC پرداخت و اشاره کرد. این گزارش پیامدهای مربوط به «ساخت آینده پول و پرداخت‌ها»، «حمایت از رهبری مالی جهانی ایالات متحده»، «پیشبرد مشارکت مالی و برابری» و «به حداقل رساندن ریسک‌ها» را در بررسی کرده است.

NFT های سبز

ConsenSys که توسط یکی از بنیانگذاران اتریوم جو لوبین تأسیس شد، اعلام کرد که یکی از اولین مجموعه های NFT پایدار را در شبکه اصلی به روز شده اثبات سهام  اتریوم راه اندازی می کند.

استفاده غیرقانونی از ارز دیجیتال

در ژوئن ۲۰۲۲، وزارت دادگستری اعلام کرد که سه نفر را در ارتباط با «اولین طرح انعام معاملات داخلی ارزهای دیجیتال» دستگیر کرده است. جنایات ادعا شده مربوط به یک مدیر محصول سابق در صرافی کوین بیس است.

در سپتامبر ۲۰۲۲، این وزارتخانه یک گزارش با عنوان «نقش اجرای قانون در کشف، تحقیق و تعقیب فعالیت‌های جنایی مرتبط با دارایی‌های دیجیتال» را منتشر کرد و یک شبکه هماهنگ‌کننده دارایی‌های دیجیتال در سراسر کشور ایجاد کرد تا تلاش‌های خود برای مبارزه با تهدید فزاینده ناشی از استفاده غیرقانونی از ارزهای دیجیتال برای عموم مردم آمریکا را روشن سازد.

ارز دیجیتال

مریک گارلند، دادستان کل آمریکا گفت: «از آنجایی که دارایی‌های دیجیتال نقش رو به رشدی در سیستم مالی جهانی ما بازی می‌کنند، ما باید در کنار ادارات و سازمان‌های سراسر دولت برای جلوگیری و اختلال در بهره‌برداری از این فناوری‌ها برای تسهیل جرم و تضعیف امنیت ملی ما کار کنیم.»

دستیار دادستان کل، کنت پولیت جونیور از بخش جنایی وزارت دادگستری گفت: «توسعه‌ها در ارزهای دیجیتال، چشم‌انداز جدیدی را برای مجرمان ایجاد کرده است تا از نوآوری‌ها برای بیشتر تهدیدات جنایی و امنیت ملی در داخل و خارج کشور استفاده کنند.» وی افزود: «از طریق ایجاد شبکه DAC، بخش جنایی و تیم ملی اجرای ارزهای دیجیتال اطمینان حاصل می‌کنند که وزارت و دادستان‌های آن در بهترین موقعیت برای مبارزه با استفاده‌های جنایی در حال تکامل از فناوری دارایی دیجیتال هستند.»

مقررات

کاخ سفید که مطابق با فرمان اجرایی بایدن در مورد تضمین توسعه مسئولانه ارزهای دیجیتال طراحی شده است، اخیراً برگه‌ای را منتشر کرده است که در آن چارچوب قانونی برای ارزهای دیجیتال برای محافظت از مصرف‌کنندگان با «صدور رهنمودها، افزایش منابع اجرایی، و تعقیب تهاجمی بازیگران متقلب» ارائه شده است.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری (OFAC) همچنین دستورالعمل‌های خود را برای صنعت ارز دیجیتال در مورد اینکه چگونه افراد و شرکت‌ها می‌توانند از تحریم‌های خود علیه تورنادو کش پیروی کنند، به‌روزرسانی کرد. منابع مالی. این وزارت گفت که افراد می توانند برای برداشت وجوه مرتبط با تورنادو کش خود، مجوز OFAC را درخواست کنند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx