تحلیل تکنیکال قیمت میم کوین WIF

قیمت WIF
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 298 نفر

توکن WIF، میم کوین جدید سولانا است که اخیرا توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و تریدرها را به خود جلب نموده است. این میم کوین از زمان لیست شدن در بایننس، بزرگترین صرافی از نظر حجم معاملات، در حدود ۴۸۰ درصد رشد قیمت را تجربه کرده است و در زمان نگارش این مقاله در حدود قیمت ۳.۷ دلار معامله می‌شود. در ادامه با تحلیل و بررسی قیمت WIF همراه ما باشید.

تحلیل قیمت WIF

قمیت WIF

میم کوین WIF از ابتدای ماه مارس حرکت خود را طبق یک خط روند صعودی ادامه داده است. این رمزارز در اواسط ماه مارس سقف قیمتی ۳.۵۶ دلار را ثبت کرده بود. در آخرین حرکت از خط روند صعودی، WIF موفق شد تا سقف قیمتی خود را شکست دهد و اکنون به نظر می‌رسد که در حال تکمیل پول بک خود به این محدوده است. قیمت WIF در نزدیکی باند بالای اندیکاتور بولینجر باند نوسان می‌کند که نشان دهنده کم توانی آن برای ثبت رشدهای بیشتر است. در چنین مواقعی قیمت برای بدست آوردن توان بییشتر خود را تا خط میانی یا خط پایینی باند بولینجر اصلاح می‌کند.

درحال حاضر محدوده ۳.۶۰ دلار (خط افقی آبی) یک حمایت فوری برای WIF است. با پول‌بک به این محدوده، قیمت الگوی مثلث کاهشی خود را کاملا تکمیل می‌کند. طبق این الگو قیمت WIF می‌تواند برای اهدافی همچون ۶، ۸ و ۱۱ دلار گام بردارد. در صورت شکست این حمایت، احتمالا اصلاح قیمت تا خط روند صعودی و خط پایین بولینجر باند را شاهد خواهیم بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx