تحلیل قیمت سه میم کوین برتر بازار

میم کوین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 439 نفر

امروز به سراغ بررسی قیمت ۳ میم کوین برتر بازار از نظر حجم معاملات می‌رویم؛ یعنی دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و پپه (PEPE). با وجود اینکه این دسته از رمزارزها تقریبا برای شوخی و سرگرمی ایجاد شده‌اند اما از سوی کاربران و صرافی‌های ارز دیجیتال مورد استقبال قرار گرفته‌اند و جزئی جدایی ناپذیر از سبد سرمایه گذاران کریپتویی شده‌اند. در ادامه با تحلیل و بررسی این سه میم کوین دوست داشتنی با ما همراه شوید.

تحلیل دوج کوین (DOGE)

میم کوین اصلی، یعنی دوج کوین، در زمان نگارش این مقاله تحلیل در حدود ۰.۲ دلار نوسان می‌کند. این قیمت تقریبا ۳۰۰ درصد بالاتر از کف قیمتی سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ بوده است. دوج کوین رشد خود را تا حد زیادی مدیون رشد چشمگیر بیت کوین و حمایت‌های گاه و ناگاه ایلان ماسک است. اخیرا نیز زمزمه‌های به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه پلتفرم X ایلان ماسک (توئیتر سابق) مجوزهایی برای ارائه خدمات پرداخت را دریافت کرده است. بسیاری از کاربران نیز امیدوارند که ماسک، پرداخت با DOGE را نیز به پلتفرم خود اضافه کند.

تحلیل میم کوین دوج کوین

قیمت دوج کوین در نمودار هفتگی خود یک الگوی کف گرد یا Rounding Buttom را ایجاد کرده است. طبق این الگو، قیمت پس از تکمیل کف گرد می‌تواند به اندازه ارتفاع الگو، یعنی به اندازه ارتفاع AB، به رشد خود ادامه دهد. طبق این الگو قیمت دوج کوین می‌تواند در میان مدت محدوده ۰.۶ دلاری را ببیند که سه برابر قیمت فعلی خواهد بود. البته باید توجه داشت که در این مسیر، قیمت با مقاومت‌هایی روبه‌رو خواهد شد که اصلی ترین آن‌ها محدوده ۰.۳ دلار (باکس آبی) است.

تحلیل شیبا اینو (SHIB)

میم کوین محبوب دیگر بازار، شیبا اینو، که البته از نطر بسیاری از افراد دیگر یک میم کوین نیست، رشدهای خوبی را تجربه کرده است. شیبا اینو اخیرا نیز مورد تحسین ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، قرار گرفت. تعریف و تمجید بوترین از شیبا اینو این رمزارز را دوباره در مرکز توجه قرار داد به طوری که قیمت آن شاهد رشدی ۵ درصدی بود و در زمان نگارش این مقاله در حدود ۰.۰۰۰۰۳۱ دلار نوسان می‌کند.

تحلیل میم کوین شیبا

با نگاهی به نمودار روزانه شیبا اینو، به نظر می‌رسد که این رمزارز پس از رشدهای ادامه دار خود، درحال تشکیل یک الگوی پرچم صعودی است. اگر چنین باشد، محدوده ۰.۶۱۸ فیبوناچی اصلاحی شیبا (باکس قرمز)، که با کف کانال پرچم مطابق شده است، می‌تواند محدوده خوبی برای ورود گاوها باشد. از طرفی اگر قیمت SHIB تصمیم به شکست خط روند بالای کانال و خروج از آن را بگیرد، خریداران می‌توانند برای ورود به پوزیشن‌های لانگ منتظر پول بکی به این خط روند باشند.

تحلیل پپه (PEPE)

میم کوین کم سن و سال‌تر اتریومی، یعنی پپه، یک تفاوت مشخص با سایر رقبای خود دارد؛ آن هم ثبت یک رکورد قیمتی (ATH) جدید است. میم کوین پپه در ۶ ماه گذشته در حدود ۸۷۰ درصد رشد قیمتی را تجربه کرده است و در زمان نگارش مقاله، در حدود ۰.۰۰۰۰۰۷۷ دلار نوسان می‌کند.

تحلیل میم کوین پپه

کل نمودار حرکت قیمت پپه را می‌توان در یک کانال صعودی موازی بررسی و دنبال کرد. پس از رشدهای پیاپی، PEPE در یک فاز اصلاحی قرار گرفته است، با وجود نوسانات قیمتی، حجم معاملات این میم کوین روندی نزولی داشته که نشان خوبی برای گاوها نخواهد بود. اگر پپه قصد داشته باشد حرکت در کانال صعودی خود را تکمیل کند، می‌تواند باری دیگر به سمت بالا حرکت کرده و رکورد قیمتی جدید خود را در حدود ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار قرار دهد. درهرصورت کاهش حجم معاملات نشان از ضعف پپه در قیمت فعلی دارد که این ضعف می‌تواند منجر به کاهش قیمت تا خط میانی کانال صعودی (که مطابق با ATH قبلی است) شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx