خالق ChatGPT از جذب سرمایه برای رمزارز WorldCoin خبر داد

ورلد کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 429 نفر

سم آلتمن، رئیس شرکت OpenAI گزارش داد که در حال «گفت‌وگوهای جدی» به منظور تأمین بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری برای پروژه ورلد کوین (Worldcoin) است، پروژه‌ای که هدف آن ایجاد یک ارز دیجیتال با مالکیت جمعی و توزیع جهانی است.

گزارش فایننشال تایمز که در ۱۵ می منتشر شد به نقل از منابع آگاه به مذاکرات تامین مالی ورلد کوین اشاره کرد و بیان کرد که ۱۰۰ میلیون دلار از ترکیبی از “سرمایه گذاران موجود و جدید” تامین خواهد شد.

هنگامی که ورلد کوین برای اولین بار به جهان معرفی شد، این استارت آپ دور سرمایه گذاری سری A خود را به رهبری شرکت a16z برگزار گرد، با سرمایه گذارانی که شامل گروه ارز دیجیتال (DCG)، کوین بیس ونچر و همچنین مدیر عامل سابق FTX سم بنکمن-فرید و یکی از بنیانگذاران LinkedIn، رید هافمن بودند.

در مارس ۲۰۲۲، گزارشی از The Information به نقل از دو فرد مطلع، ادعا کرد که این شرکت ۱۰۰ میلیون دلار از سرمایه‌گذاران از طریق فروش توکن خصوصی جمع‌آوری می‌کند. در جدیدترین گزارش، یکی از افراد آشنا به این موضوع گفت که با توجه به طولانی شدن زمستان کریپتو، بودجه جدید بالقوه قابل توجه است.

کار بر روی پروژه ورلد کوین که توسط الکس بلانیا، سم آلتمن و مکس نووندسترن تأسیس شد، در اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شد. به گفته مدیران Worldcoin، هدف این پروژه «مقابله با دو مشکل» است که به دلیل پیچیدگی فزاینده هوش مصنوعی ایجاد شده است.

در همین حال، ورلد کوین در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی پروتکل بلاک چین و شروع ثبت تراکنش‌ها در «۶ هفته آینده» پس از اجرای نسخه بتا است. در ۸ می، Worldcoin کیف پول کریپتو بدون کارمزد خود را برای گروهی از افراد تایید شده راه اندازی کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx