ریپل در نمودار خود سیگنال فروشی را نشان می‌دهد

ریپل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 342 نفر

ریپل (XRP) پس از روزها تثبیت در منطقه ۰.۳۵ دلاری در زمانی که جامعه ارزهای دیجیتال منتظر نتیجه دادگاه ریپل و کمیسیون بورس اوراق بهادار (SEC) است، یک رالی کوتاه مدت را ثبت می کند.

در میان این دستاوردها، علی مارتینز، کارشناس معاملات ارزهای دیجیتال هشدار داده است که XRP ممکن است بر اساس TD (Tom Demark) ترتیبی، «سیگنال فروش» را در نمودار خود نشان دهد. مارتینز در تجزیه و تحلیل تکنیکال خود در ۲۷ دسامبر خاطرنشان کرد که سرمایه گذاران باید یک حرکت نزولی برای XRP را پیش بینی کنند که نشانگر اصلاح احتمالی است.

تحلیل ریپل

نمودار ریپل بر دلار آمریکا

قابل ذکر است که متریک TD لحظه دقیق فرسودگی روند و معکوس شدن قیمت دارایی انتخاب شده را برجسته می کند. در واقع، آخرین حرکت قیمت XRP را می توان برای این توکن حیاتی در نظر گرفت زیرا هدف آن افزایش به سمت ۰.۵۰ دلار است. احساسات نزولی کلی بازار کریپتو، حرکت قبلی به سمت این موقعیت را باطل کرد.

تحلیل قیمت ریپل

در زمان انتشار مقاله، XRP با ۰.۳۷ دلار معامله می‌شود و تقریباً ۴ درصد در نمودار روزانه افزایش داشته است. در حالی که در هفت روز گذشته، این توکن نزدیک به ۸ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. فشار خرید اخیر ریپل همچنین منجر به افزایش ارزش بازار آن به ۱۸.۵۴ میلیارد دلار شده است.

قیمت ریپل

نمودار قیمت ریپل

در واقع، از آنجایی که XRP سودهای جزئی به دست می آورد، اصول اولیه توکن در درجه اول به پرونده در حال انجام بین SEC و ریپل بستگی دارد. با توجه به ارسال درخواست نهایی هر دو طرف، پس از اینکه SEC درخواستی مبنی بر مهر و موم کردن برخی اسناد را ارائه کرد، پرونده در حال داغ شدن است. بر اساس این درخواست، SEC از دادگاه می‌خواهد اسناد مربوط به اسامی و اطلاعات شناسایی کارشناسان و سرمایه‌گذاران XRP، اطلاعات شخصی و مالی، و اسناد داخلی SEC را که منعکس‌کننده بحث و مشورت مقامات SEC است، مهر و موم کند.

علاوه بر این مورد، XRP در معرض وضعیت نزولی بازار کریپتو قرار دارد. در همین حال، الگوریتم یادگیری ماشین در پرایس پردیکشن (PricePredictions) پیش‌بینی می‌کند که XRP احتمالاً در ۱ ژانویه ۲۰۲۳ با قیمت ۰.۳۳ دلار معامله می‌شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx