احتمال افزایش ۱۸ درصدی قیمت ریپل

تحلیل ریپل
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 516 نفر

قیمت ریپل، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ بازار رمزارزها، در هفته‌های اخیر روند صعودی داشته است. با تحلیل نمودار ریپل متوجه می‌شویم که این روند صعودی ممکن است در هفته آینده با تایید یک الگوی ادامه‌دهنده صعودی، به افزایش ۱۸ درصدی قیمت ریپل منجر شود. در حال حاضر، قیمت لحظه ای ریپل برابر با $ ۰.۵۱۵۸۲ است.

الگوی پرچم گاوی در تحلیل ریپل

با تثبیت قیمت ریپل به نظر می‌رسد که یک الگو با نام «پرچم گاوی» در نمودار آن در حال شکل گیری است. پرچم گاوی یک الگوی ادامه‌دهنده است که از یک میله و یک پرچم تشکیل شده است. میله نشان‌دهنده‌ی افزایش قیمت اولیه است، در حالی که پرچم نشان‌دهنده‌ی تثبیت بعدی ناشی از عدم فشار فروش قوی است.

در نمودار روزانه ریپل، میله پرچم گاوی از ۲۲ تا ۲۴ نوامبر شکل گرفت و قیمت ریپل را از ۰.۵۷۸ دلار به ۰.۶۳ دلار افزایش داد. پرچم گاوی نیز از ۲۵ نوامبر تا ۲۷ نوامبر تشکیل شده است و قیمت ریپل را در محدوده‌ی ۰.۶۱ تا ۰.۶۳ دلار تثبیت کرده است.

اگر قیمت ریپل از سطوح فعلی خود یعنی ۰.۶۳ دلار عبور کند، این می‌تواند نشانه شروع یک روند صعودی جدید باشد. در این صورت، قیمت ریپل می‌تواند به مقاومت بعدی در ۰.۷۳۲ دلار برسد که نشان‌دهنده افزایش ۱۸ درصدی است. اگر این سناریو اتفاق بیفتد، ریپل می‌تواند به ۰.۷۵ دلار نیز برسد.

تحلیل قیمت ریپل

سایر عوامل در تحلیل تکنیکال ریپل

علاوه بر الگوی پرچم گاوی، سایر عوامل تکنیکال نیز نشان‌دهنده‌ی احتمال افزایش قیمت ریپل در هفته آینده هستند. شاخص قدرت نسبی (RSI) ریپل در حال حاضر در محدوده‌ی ۷۰-۸۰ قرار دارد که نشان‌دهنده شرایط بیش از حد خرید است. این امر نشان می‌دهد که سرمایه گذاران زیادی به ریپل علاقه‌مند هستند و ممکن است در صورت تحقق الگوی پرچم گاوی، قیمت ریپل را به شدت افزایش دهند.

انباشت ریپل توسط نهنگ ها

یک نشانه امیدوارکننده این است که تثبیت فعلی ریپل با انباشت توسط نهنگ ها یا دارندگان بزرگ مطابقت دارد. طبق داده‌های آنچین، نهنگ های ریپل در طول هفته گذشته حدود ۱۱ میلیون ریپل به ارزش تقریبی ۶.۸۲ میلیون دلار خریداری کرده‌اند. این خریدها نشان‌دهنده علاقه این سرمایه گذاران به سرمایه گذاری بلند مدت در ریپل است.

نتیجه‌گیری

با توجه به عوامل تکنیکال و بنیادی ذکر شده، احتمال افزایش قیمت ریپل در هفته آینده بسیار زیاد است. اگر قیمت ریپل از سطوح فعلی خود عبور کند، می‌تواند تا ۱۸ درصد افزایش یابد. با این حال، سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که بازار ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان است و همیشه احتمال کاهش قیمت وجود دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx