همه چیز درباره ارتقا شبکه زیلیکا

شبکه زیلیکا
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 489 نفر

شبکه زیلیکا (Zilliqa) آماده است تا ارتقای قابل توجهی را در شبکه اصلی خود با نسخه ۹.۲ اجرا کند. این ارتقا که قرار است در ۵ جولای (۱۴ تیر) در ساعت ۱۱:۳۰ انجام شود، چندین پیشرفت و ویژگی های جدید برای بهینه سازی عملکرد و تقویت عملکردهای بلاکچین را معرفی می‌کند.این ارتقاء بر تعهد تیم زیلیکا به جلو بردن مرزهای خود در فناوری بلاک چین تأکید می کند. بهبودهای آتی نویدبخش ارزش قابل توجهی برای کاربران، توسعه دهندگان و اپراتورهای گره در سراسر شبکه است.

از جمله پیشرفت‌ها، افزایش قابلیت همکاری بین ماشین مجازی اتریوم (EVM) و اسکیلا (Scilla) است که ایجاد، آزمایش و راه‌اندازی توکن‌های قابل تعویض با استفاده از قراردادهای هوشمند ERC-20 و ZRC-2 را ساده‌تر می‌کند. این یک گام اساسی برای تسهیل تعاملات بلاکچینی زیلیکا است.

ارتقا شبکه زیلیکا

ارتقا شبکه زیلیکا در تاریخ ۱۴ تیر تکمیل می‌شود

پیشرفت‌های بیشتر شامل پوشش آزمایشی طولانی قراردادهای EVM شخص ثالث و سازگاری کامل با تمام قراردادهای اسکیلا موجود در نسخه ۰.۱۳.۳ Scilla است. این موضوع امنیت و عملکرد شبکه را تقویت می‌کند. این ارتقا همچنین رفع اشکالات مختلف، بهبود انعطاف پذیری سمت سرور و بهبود عملکرد کلی شبکه را به همراه دارد. هدف این پیشرفت ها تضمین شبکه ای سریع تر، کارآمدتر و ایمن تر برای همه کاربران و شرکت کنندگان در شبکه است.

برای توسعه دهندگان، v9.2 یک رابط بهبود یافته با قابلیت های جستجو و ردیابی پیشرفته و همچنین پشتیبانی از پلتفرم توسعه گسترده را معرفی می کند. این ارتقا همچنین راه‌اندازی یک شبکه توسعه‌دهنده جدید را خبر می‌دهد که امکان دسترسی زودهنگام به ویژگی‌ها و محصولات جدید را فراهم می‌کند.

توجه به این نکته ضروری است که در طول فرآیند ارتقا، که انتظار می‌رود تقریباً ۸ ساعت طول بکشد (که ممکن است تا ۲۴ ساعت نیز به طول انجامد) از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران در تاریخ ۱۴ تیر، شبکه Zilliqa تراکنش‌ها را پردازش نخواهد کرد. این موضوع شامل تمام عملکردهای برداشت و سپرده توکن ZIL نیز می‌شود. به کاربران توصیه می‌شود بر این اساس برای تراکنش های خود برنامه ریزی کنند.

تیم زیلیکا به‌روزرسانی‌های سریع تکمیل فرآیند ارتقا را ارائه می‌دهد و از درک و شکیبایی همه شرکت‌کنندگان شبکه در این دوره قدردانی می‌کند. به روز رسانی های آینده برای افزایش قابلیت های سازگاری EVM زیلیکا و کارایی کلی شبکه ادامه خواهد داشت. این ارتقاها همچنین شامل بهبودهایی در فرآیند پیوستن مجدد و ساختار پاداش با هدف کاهش محدودیت‌ها برای استخراج‌کنندگان، مشروط به سیستم حاکمیتی شبکه خواهد بود.

اسکیلا (Scilla) چیست؟

اسکیلا (Scilla) یک زبان برنامه نویسی است که به طور خاص برای نوشتن قراردادهای هوشمند بر روی بلاک چین زیلیکا طراحی شده است. زیلیکا یک پلت فرم بلاکچین با توان عملیاتی بالا و مقیاس پذیر است که از روش شاردینگ برای دستیابی به توان عملیاتی بالا استفاده می کند.

شبکه زیلیکا

اسکیلا (Scilla) یک زبان برنامه نویسی است که به طور خاص برای نوشتن قراردادهای هوشمند بر روی بلاک چین زیلیکا طراحی شده است

Scilla یک زبان طراحی ایمن است، به این معنی که برای کمک به جلوگیری از خطاهای برنامه‌نویسی رایج و آسیب‌پذیری‌های امنیتی که می‌تواند منجر به سوء استفاده از قراردادهای هوشمند شود، طراحی شده است. این یک زبان با تایپ ایستا است، به این معنی که متغیرها و توابع باید با یک نوع داده خاص در زمان کامپایل اعلان شوند، که به شناسایی خطاها قبل از اجرای قرارداد هوشمند کمک می کند. Scilla همچنین شامل تأیید رسمی (formal verification) است، که یک تکنیک ریاضی است که برای اثبات اینکه یک برنامه الزامات خاصی را برآورده می کند یا خیر، استفاده می‌شود.

به طور خلاصه، اسکیلا یک زبان برنامه نویسی است که برای نوشتن قراردادهای هوشمند بر شبکه زیلیکا استفاده می شود. این زبان به گونه ای طراحی شده است که ایمن و ایمن باشد و دارای ویژگی هایی مانند تایپ استاتیک و تأیید رسمی برای کمک به جلوگیری از خطاها و آسیب پذیری ها است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx