ادوارد مونکادا | هم بنیانگذار بلاک فولیو Blockfolio

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

معرفی مشاهیر کریپتوکارنسی: ادوارد مونکادا، هم بنیانگذار Blockfolio نقل قول: این صنعت فقط یک بار برای نوسازی چشم انداز مالی و جهان فرصت دارد. انجام این کار به معنای داشتن مهارت هایی عالی در محصول و اپراتورها است که بتوانند با یکپارچگی به نیازها و خواسته های واقعی کاربران پاسخ بدهد. بیوگرافی: ادوارد مونکادا (Edward […]

ادوارد مونکادا

معرفی مشاهیر کریپتوکارنسی: ادوارد مونکادا، هم بنیانگذار Blockfolio

نقل قول:

این صنعت فقط یک بار برای نوسازی چشم انداز مالی و جهان فرصت دارد. انجام این کار به معنای داشتن مهارت هایی عالی در محصول و اپراتورها است که بتوانند با یکپارچگی به نیازها و خواسته های واقعی کاربران پاسخ بدهد.

بیوگرافی:

ادوارد مونکادا (Edward Moncada)، که یک پوکر باز حرفه ای است، شرکت بلاک فولیو (Blockfolio) را به عنوان یک برنامه ردیابی پرتفوی در سال 2014 تاسیس کرد. این شرکت از آن زمان تاکنون به یکی از منابع مهم در عرصه کریپتو برای به روزرسانی قیمت و پروژه ها با میلیون ها کاربر تبدیل شده است.

در طی بازار پررونق سال 2017، میزان فعالیت در بلاک فولیو به یک شاخص اصلی برای داغ بودن بازار تبدیل شد. در آن زمان تریدرهای بسیاری به دلیل FOMO یا همان ترس از جا ماندن فشار زیادی را با فعالیت های خود به زیرساخت های این شرکت وارد می کردند. با حل این مشکلات، این شرکت هم اکنون از بیش از 10،000 ارز دیجیتال و 500 صرافی پشتیبانی می کند.

خود مونكادا در خصوص طراحی محصول بسیار دقیق است و علاقه زیادی وی به خرده فروشی به رابط کاربری جذاب این برنامه كمك شایانی كرده است. وی همچنین عضو هیئت مدیره بنیاد دش (Dash) بود که در طی چندین سال خدمت خود در این تیم در ایده پردازی بلاکچین مدیریت غیرمتمرکز دش نقش فعالی داشت.

ادوارد مونکادا در سال 2020

صرافی FTX اپ بلاک فولیو را با قیمت 150 میلیون دلار در سال 2020 خریداری کرد. مونکادا در خصوص این خرید گفت که این شرکت به عنوان یک برنامه مستقل با تعهد مداوم به حریم خصوصی کاربران به کار خود ادامه خواهد داد.

این خرید یکی از بزرگترین قیمت های تأیید شده در عرصه ارزهای دیجیتال است که به سرعت در حال رونق گرفتن است. و همچنین مهر تاییدی بر این موضوع است که علیرغم علاقه شدید موسسات و نهادها به این بخش، هنوز پایگاه گسترده کاربران خرده فروشی برای رشد این صنعت امری حیاتی است.

دیدگاه مشترک مونکادا با بنیانگذار FTX، سم بنكمن-فراید، و همچنین آنچه مونكادا به عنوان همسویی این دو شخص در صداقت و ارزشها توصیف كرده، كلید موفقیت این معامله بود. بلاک فولیو همچنین در ماه فوریه با شرکت Token Tax برای سهولت کاربران در گزارش دارایی های خود به خزانه داری ایالات متحده وارد همکاری شد.

ادوارد مونکادا در سال 2021

مونکادا در آگوست سال 2020 گفت که بازار ارزهای دیجیتال در ابتدای دوران صعودی خود قرار دارد که باعث جذب هر چه بیشتر کاربران به این عرصه خواهد شد. در این سال میلادی، دو شرکت FTX و بلاک فولیو، از یک طرح جدید رونمایی کردند که طبق ادعاها، کاربران می توانند فقط در طی سه دقیقه جذب صنعت کریپتو شوند.

حالا که ادوارد مونکادا در بازاریابی FTX نقش اساسی دارد و با در نظر گرفتن علاقه وی به برندینگ و ارتباطات جمعی، انتظار میرود که به مخاطبان گسترده ای در خصوص ارزهای دیجیتال آگاهی ارائه شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx