اوراکل‌ های قیمت چین‌ لینک در بلاکچین سولانا ادغام شدند

اوراکل‌ های قیمت چین‌ لینک در بلاکچین سولانا ادغام شدند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1254 نفر

اوراکل‌ های قیمت چین‌ لینک در بلاکچین سولانا ادغام شدند

صنعت رو به رشد دیفای که در سال های اخیر با سرعت بالایی رشد کرده و گسترش یافته است، هم اکنون انتظار می رود با راه اندازی اوراکل های قیمت چین لینک در بستر بلاکچین سولانا با سرعت بیشتری به رشد خود ادامه بدهد.

اوراکل های قیمت

اوراکل های قیمت به عنوان بخش مهمی از زیرساخت های دیفای در نظر گرفته می شوند. با استفاده از این اوراکل ها پلتفرم ها می توانند به داده های مختلفی همچون قیمت رمزارزها و توکن ها به صورت زنده دسترسی داشته باشند.

دیفای چیست؟

امور مالی غیرمتمرکز یا به اختصار “DeFi” مجموعه ای از خدمات مالی مبتنی بر بلاکچین هستند که بسیاری از رایج ترین خدمات بانک های سنتی را ارایه می دهند. این خدمات می تواند انجام کارهای ساده مانند اعطای وام و یا استقراض باشد و حتی شامل خدمات پیچیده تری همچون معاملات مشتقات باشد.

اوراکل های چین لینک به یک ابزار رایج در سراسر این صنعت تبدیل شده است. به عنوان نمونه، هفته گذشته، اوراکل های این رمزارز در شبکه فانتوم بکارگرفته شدند.

با این حال، آناتولی یاکوونکو (Anatoly Yakovenko)، بنیانگذار و مدیر عامل سولانا، باور دارد که این ادغام با سولانا به ویژه مفید خواهد بود. وی در این خصوص گفت:

ترکیب زیرساخت اوراکل با کیفیت بالا و شبکه بلاکچین سریع سولانا می تواند موجب مقیاس پذیری برنامه های دیفای در سطح جهانی شود.

با سولانا بیشتر آشنا شویم

سولانا که گاهی اوقات از آن به عنوان قاتل اتریوم نیز یاد می شود، یک شبکه بلاکچین اثبات سهام است که خدماتی همچون کارمزدهای بسیار پایین و توانایی پردازش تا ۶۵ هزار تراکنش در ثانیه را ارائه می دهد.

به لطف این قابلیت جدید، سولانا بیش از پیش مورد توجه توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز یا همان دی اپ ها و توکن های غیرقابل معاوضه قرار گرفته است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx