با سلطه بیت‌کوین چطوری معامله کنیم؟ (قسمت دوم)

با سلطه بیت‌کوین چطوری معامله کنیم؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1144 نفر

با سلطه بیت‌کوین چطوری معامله کنیم؟ (قسمت دوم)

در قسمت اول به توضیحات کلی در رابطه با سلطه و سلطه واقعی بیت‌کوین پرداخته می‌شود. و داده‌های نمایش داده شده در نمودار سلطه بیت‌کوین تفسیر می‌گردد. در قسمت دوم، تاثیر سلطه بیت‌کوین بر آلت‌کوین‌ها شرح داده می‌شود.

چگونه تسلط BTC بر آلتکوین ها تأثیر می گذارد؟

تسلط بیت کوین می تواند مستقیماً بر آلت کوین ها تأثیر بگذارد، زیرا نشان می دهد که چه مقدار از حجم معاملات بازار در بیت کوین است در مقابل چه مقدار از حجم معاملات در آلت کوین ها است.

به طور کلی، اگر تسلط بیت کوین افزایش یابد، معامله گران ترجیح می‌دهند که دارایی های ارز دیجیتال خود در بیت کوین بیشتر از آلت کوین ها باشد. اگر تسلط بیت کوین کاهش یابد، معامله گران توصیه می کنند که آلتکوین های بیشتری نسبت به بیت کوین نگه دارند.

در حالی که اشتباه است که بگوییم تسلط بیت کوین نشان دهنده دقیق بازار خرسی یا گاوی است، اما بین این تعاریف همبستگی وجود دارد. به عنوان مثال، بازارهای صعودی ممکن است به تسلط BTC کمتر منجر شود، زیرا معمولاً در آن زمان معماله‌گران به آلت کوین ها رو می‌آورند.

برعکس، بازارهای نزولی ممکن است شاهد تسلط بالاتر BTC باشند، زیرا معامله‌گران ممکن است سرمایه‌های خود را از آلت‌کوین‌ها بیرون بکشند و بیت‌کوین بخرند، زیرا بیت‌کوین نوسانات کم‌تری را تجربه می‌کند و قابل اعتمادتر است.

برخی از علاقه مندان ممکن است بگویند که تسلط کمتر بیت کوین چیز خوبی است، زیرا به این معنی است که بازار کریپتو در حال گسترش است و وجوه در بقیه پروژه‌ها حضور دارد. اما، همچنین شایان ذکر است که کل سرمایه بازار کریپتو شامل سکه های از پیش استخراج شده و فورک شده را نیز شامل می‌شود  به این معنی که ممکن است تعداد آلتکوین ها به طور مصنوعی افزایش یابد.

همچنین باید این واقعیت را در نظر گرفت که تسلط بیت کوین می تواند حتی زمانی که قیمت این دارایی افزایش می یابد کاهش یابد. این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که پول به بازار کریپتو سرازیر شود، اما بخش بیشتری از وجوه وارد شده به آلت‌کوین‌ها اختصاص داده شود.

نکته قابل ذکر این است که تسلط بیت کوین علاوه بر موارد فوق تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی است که تصویری مبهم را از آن به نمایش می‌گذارد.

گاهی اوقات ممکن است به دلیل رونق کوتاه مدت آلتکوین‌ها، در بازار نزولی تسلط بیت‌کوین کاهش یابد. بنابراین شرایطی ممکن است اتفاق بیفتد که خلاف قواعد کلی باشند. بنابراین همیشه بهتر است قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، تحقیقات بیشتری انجام دهید.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx