با سلطه بیت‌کوین چطوری معامله کنیم؟ (قسمت اول)

با سلطه بیت‌کوین چطوری معامله کنیم؟ (قسمت اول)
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1108 نفر

با سلطه بیت‌کوین چطوری معامله کنیم؟

در قسمت اول به توضیحات کلی در رابطه با سلطه و سلطه واقعی بیت‌کوین پرداخته می‌شود. و داده‌های نمایش داده شده در نمودار سلطه بیت‌کوین تفسیر می‌گردد.

تسلط بیت کوین می تواند با نمایش حجم معاملات بازار در بیت کوین در مقابل آلت کوین ها، مستقیماً بر آلت کوین ها تأثیر بگذارد.

بیت کوین (BTC) هم اولین و هم برجسته ترین رمزارز در جهان از نظر ارزش بازار و همچنین حجم معاملات است. این عوامل بسیار مهم هستند، با توجه به اینکه همه ارزهای دیجیتال در برابر بیت کوین سنجیده می‌شوند. همین امر باعث شده تسلط بیت کوین به عنوان یک شاخص ارزشمند در هنگام معامله انواع مختلف ارزهای دیجیتال عمل کند.

این پست بینشی در مورد نحوه معامله ارزهای دیجیتال در حین استفاده از شاخص تسلط بیت کوین و نحوه خواندن نمودار شاخص تسلط بیت کوین به طور کلی ارائه می دهد.

نمودار تسلط بیت کوین چیست؟

تسلط بیت کوین با مقایسه ارزش بازار بیت کوین با سرمایه کل بازار رمزارزها آشکار می شود. هر چه ارزش بازار بیت کوین بیشتر باشد، تسلط بیت کوین بیشتر می شود.برای تعریف دقیق تر تسلط بیت‌کوین چنین می‌توان گفت: چند درصد از بازار کریپتو را بیت‌کوین تشکیل می‌دهد؟

نمودار تسلط BTC در تریدینگ ویو (Tradingview) این اعداد را در قالب درصدی واضح نشان می‌دهد که در آن می‌توان نگاهی گذرا به این شاخص انداخت و فهمید که تسلط بیت کوین به عنوان مثال ۴۰ درصد یا ۶۰ درصد است.

کاربران همچنین می‌توانند شاخص تسلط واقعی بیت‌کوین را مشاهده کنند، که تسلط بیت‌کوین را تنها در برابر سکه‌هایی با مکانیسم اثبات کار (PoW) را نشان می‌دهد.

منطق پشت شاخص تسلط واقعی بیت کوین این است که بسیاری از آلتکوین ها مانند استیبل کوین ها با بیت کوین رقابتی ندارند و بنابراین، ممکن است دیدگاه بلندمدت واقع بینانه تری در مورد تسلط بیت کوین ارائه دهد.

این اندیکاتور حتی به کاربران این امکان را می دهد که اتریوم را حذف کنند، زیرا این موضوع بحث برانگیز است که آیا اتر (ETH) به جای یک توکن کاربردی، یک ارز است یا نه.

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx