با سلطه بیت‌کوین چطوری معامله کنیم؟ (قسمت سوم)

با سلطه بیت‌کوین چطوری معامله کنیم؟ (قسمت سوم)
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1088 نفر

با سلطه بیت‌کوین چطوری معامله کنیم؟ (قسمت سوم)

در قسمت اول به توضیحات کلی در رابطه با سلطه و سلطه واقعی بیت‌کوین پرداخته می‌شود. و داده‌های نمایش داده شده در نمودار سلطه بیت‌کوین تفسیر می‌گردد. در قسمت دوم، تاثیر سلطه بیت‌کوین بر آلت‌کوین‌ها شرح داده می‌شود. قسمت سوم چگونگی معامله با استفاده از سلطه بیت‌کوین را نشان می‌دهد.

چگونه تسلط بیت کوین را معامله کنیم؟

هنگام تلاش برای معامله با تسلط بیت کوین باید عوامل متعددی را در نظر گرفت. اول، درک کنید که اگر علاقه به حتی یک آلتکوین‌ها زیاد شود، تسلط بیت کوین می تواند کاهش یابد. اما باید بدانید این علاقه به یک آلتکوین واحد به این معنی نیست که آلتکوین‌های دیگر نیز روند صعودی را تجربه خواهند کرد. این بازار ممکن است مدت زمانی را درگیر اصلاح باشد.

همچنین بهتر است هدف برخی از آلتکوین های محبوب را در نظر بگیرید و اینکه آیا این قصد تأثیری پایدار بر بازار آلتکوین‌ها خواهد داشت یا خیر. برای مثال، ممکن است در حال حاضر شاهد افزایش قابل توجهی در حجم یک استیبل کوین باشیم.

با این حال، کاربران ممکن است صرفاً برای انتقال آن وجوه به بیت‌کوین، روی استیبل کوین سرمایه‌گذاری کنند، زیرا استیبل کوین‌ها می‌توانند راه آسانی برای افزایش سرمایه در صنعت کریپتو باشند.

بنابراین تسلط بیت کوین می تواند به سرعت کاهش یابد و مجدداً بازگردد و بر معاملات کوتاه مدت تأثیر منفی بگذارد. عامل دیگری که می تواند منجر به کاهش یا افزایش غیرقابل پیش بینی تسلط بیت کوین در کوتاه مدت شود، ترس از دست دادن (FOMO) است.

سکه های جدید همیشه وارد بازار کریپتو می شوند. برخی از این آلت‌کوین‌های جدید که وارد بازار می‌شوند، حجم زیادی از تبلیغات ایجاد می‌کنند که منجر به سرازیر شدن صدها هزار دلار به سمت آلت‌کوین‌ها می‌شود و به طور نامتناسبی سلطه بیت‌کوین را کاهش می‌دهد.

با این حال، بسیاری از پروژه‌های آلت‌کوین جدید اغلب محبوبیت خود را از دست می‌دهند یا حتی در نهایت به یک کلاهبرداری تبدیل می‌شوند و باعث می‌شوند که کاربران به همان سرعتی که به آنها وارد شدند، دارایی‌های خود را خارج کنند. در این صورت، تسلط بیت کوین ممکن است به جایگاه اصلی خود بازگردد.

 

همچنین باید کسانی که نسبت به تسلط بیت‌کوین نیز افراطی هستند را در نظر گرفت. به عنوان مثال، قبل از ورود آلتکوین ها به بازار، تسلط بیت کوین بیش از ۹۰ درصد بود. با این حال، افرادی افراطی در رابطه با سلطه بیت‌کوین هستند که می‌گویند به دلیل شیوع آلت کوین ها در بازار امروز، تسلط بیت کوین غیرمنتظره کاهش یافته است و با رواج دوباره بیت‌کوین، سلطه آن می‌تواند به بالای ۹۰ درصد برگردد. زیرا اگر کشورها از السالوادور پیروی کنند و بیت کوین را به عنوان ارز قانونی به اجرا در می آورند، سلطه BTC ممکن است به شدت افزایش یابد.

در واقع، احتمال این که تسلط بیت‌کوین به سطوح پایین‌تری برسد بیشتر از برگشتن آن به ۹۰ درصد است. زیرا پروژه‌های آلت‌کوین همچنان به محبوبیت خود در سراسر جریان اصلی می‌افزایند.

در نتیجه، معامله گران باید توجه داشته باشند که چه زمانی تسلط بیت کوین به سمت بالاترین حد خود می رود، زیرا این افزایش تسلط می تواند آستانه خوبی برای مشاهده مقاومت در چارت سلطه بیت‌کوین باشد. در مقابل، کاربران باید به کاهش مقدار سلطه بیت‌کوین به سمت مقدار کمینه خود نیز هوشیار باشند زیرا می‌تواند در چنین سطحی برای بیت‌کوین یک حمایت اتفاق بیفتد.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx