خودپردازهای یوان دیجیتال در چین راه اندازی شدند!

خودپردازهای یوان دیجیتال در چین راه اندازی شدند!
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1705 نفر

خودپردازهای یوان دیجیتال در چین راه اندازی شدند!

آخرین گزارش ها نشان می دهند که یکی از چهار بانک بزرگ دولتی چین هم اکنون در حال آزمایش دستگاه های خودپرداز برای ارز دیجیتال ملی (CBDC) واقع در شنزن است.

طبق گزارش رسانه های محلی در روز یکشنبه، بانک کشاورزی چین به دستگاه های خودپرداز در بخش های منتخب شهر شنزن این امکان را داده تا وجوه مشتریان در حساب های بانکی یا پول نقد خود را از طریق تلفن های هوشمند به یوان دیجیتال و بالعکس تبدیل کنند.

براساس این گزارش، قابلیت جدیدی که به دستگاه های خودپرداز داده شده بخشی از آزمایش واقعی ارز دیجیتال بانک مرکزی این کشور است.

در همین راستا، مقامات شهر شنزن اعلام کردند که در آینده ۱۰۰ هزار بسته حاوی ۲۰۰ یوان دیجیتال یا ۳۰ دلار و در مجموع ۳ میلیون دلار از طریق قرعه کشی به مردم محلی اهدا خواهد شد.

در این گزارش همچنین به این موضوع اشاره شده که این بانک بخش “آزمایشگاه نوآوری یوان دیجیتال ” را در سال جاری برای توسعه کاربردهایی که از یوان دیجیتال بهره می گیرند، راه اندازی کرده است. این آزمایش اخیر دومین آزمایشی است که در شهر شنزن رخ می دهد. آزمایش اول در ماه اکتبر با موفقیت انجام شد.

زو هوا (Zou Hua) ، مدیر آزمایشگاه نوآوری یوان دیجیتال این بانک در این خصوص گفت که ارائه دستگاه خودپرداز بخشی از تلاش آنها در این راستا است:

بانک کشاورزی در راه اندازی قابلیت های برداشت و واریز خودپردازها در این صنعت برای سوق دادن شهروندان به سمت یوان دیجیتال و سازگاری با دیجیتالی شدن پول نقد و کشف تحولات ایجاد شده در ارائه خدمات، پیش قدم شده است.

در حال حاضر ویژگی هایی که برای ارز دیجیتال ملی چین پشتیبانی می شوند، شامل دستگاه های خودپرداز یوان دیجیتال و همچنین ویژگی پرداخت آفلاین می شود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx