برخی از سرمایه گذاران و مدیران صرافی کوین بیس میلیاردها دلار از سهام خود را فروختند

برخی از سرمایه گذاران و مدیران کوین بیس میلیاردها دلار از سهام خود را فروختند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1340 نفر

برخی از سرمایه گذاران و مدیران صرافی کوین بیس میلیاردها دلار از سهام خود را فروختند

گزارش ها نشان می دهند که برخی از سرمایه گذاران و مدیران اجرایی صرافی کوین بیس، اندکی پس از لیست شدن سهام این صرافی (COIN) در بازار بورس نزدک، میلیاردها دلار از سهام خود را فروخته اند.

در حالی که گزارش ها در ابتدا نشان می داد که چندین مدیر کوین بیس درصد بالایی از سهام خود را در این شرکت فروخته اند، نماینده ای از این صرافی اعلام کرده است که این افراد همچنان بخش بزرگی از سهام خود را حفظ کرده اند.

داده ها نشان می دهد که در مجموع ۱۲،۹۶۵،۰۷۹ سهم توسط خودی ها فروخته شده است که ارزش آنها بیش از ۴.۶ میلیارد دلار با احتساب قیمت ۳۴۴.۳۸ دلار پایانی COIN روز جمعه برآورد شده است.

فروش سهام توسط مدیران ارشد

از جمله فروش های قابل توجه می توان به فروش سهام مدیر ارشد مالی این شرکت،‌ آلسیا هاس (Alesia Haas) با فروش حدود ۲۵۵،۵۰۰ سهم با قیمت ۳۸۸،۷۳ دلار اشاره کرد. مدیر عامل این شرکت برایان آرم استرانگ (Brian Armstrong) نیز ۷۴۹،۹۹۹ سهم خود را در سه نوبت با قیمت های مختلف به ارزش ۲۹۱،۸۲۷،۹۶۶ دلار فروخته است.

بر اساس اسناد موجود، آرم استرانگ ۳۰۰,۰۰۱ سهم خود را به ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار حفظ کرده است. با این حال، اسناد نشان می دادند که قبل از لیست شدن سهام این صرافی، وی ۳۶ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۸۳۳ سهم دارد که نشان می دهد او کمی بیش از ۲٪ از سهام خود را در این شرکت فروخته است.

داده های موجود در Capital Market Laboratories نشان نمی دهد که هیچ یک از مدیران یا کارکنان این شرکت سهام بیشتری را خریداری کرده باشند. طبق این داده ها، این افراد فقط اقدام به فروش سهام خود کرده اند. می توان میزان فروش سهام را در OpenInsider مشاهده کرد.

به گفته نماینده ای از کوین بیس، میزان سهام تحت مالکیت این افراد توسط این سرویس ها به صورت دقیق گزارش نشده و این فروش فقط بخشی از مالکیت اجرایی و داخلی این صرافی را نشان می دهد.

تمسخر کاربران

این گزارش ها باعث ایجاد تمسخر برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی شده، و بسیاری از ناظران فروش سهام کوین بیس توسط خودی ها را به یک “پامپ و دامپ” کلاسیک تشبیه کرده اند.

با اینکه بسیاری از سرمایه گذاران و سهامداران اولیه این شرکت، سهام خود را نقد کردند، اما خریداران انگشت شماری وجود دارند که سرمایه گذاری قابل توجهی کرده اند. یکی از این سرمایه گذاران مدیر صندوق پوشش ریسک، خانم کتی وود (Cathie Wood) است که ۳۵۰ میلیون دلار از سهام این صرافی را خریده است.

از دیگران سهام داران این صرافی می توان به ۱۷۰۰ کارمند کوین بیس اشاره کرد که به هر یک ۱۰۰ سهم به عنوان هدیه داده شد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx