۴ بلاکچین و پروژه رمزارزی در متاورس (قسمت دوم)

4 بلاکچین و پروژه رمزارزی در متاورس (قسمت دوم)
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1044 نفر

۴ بلاکچین و پروژه رمزارزی در متاورس (قسمت دوم)

در قسمت اول به توضیح مختصر حوزه متاورس پرداخته شد و پس از آن به طور کلی سبک بازی‌هایی که در این حوزه و بر روی شبکه هوشمند BNB قرار دارند توضیحاتی ارائه گردید. و در نهایت ۴ بازی سندباکس، دیسنترالند، انجین و بلاک توپیا توضیح داده شدند که در ادامه در هر قسمت به شرح کامل این پروژه‌ها پرداخته می‌شود.

چرا رمزارز و بلاک چین برای متاورس مهم هستند؟

برای درک اینکه رمزارز و بلاک چین چقدر برای متاورس اهمیت دارند، اجازه دهید به طور خلاصه مرور کنیم که متاورس چیست. متاورس یک جهان متصل و آنلاین است که از طریق آواتارهای سه بعدی قابل کاوش است. کاربران می توانند کار کنند، معاشرت کنند، خلق کنند و همه را در یک مکان یاد بگیرند. در واقع به متاورس به عنوان تکامل بعد تجربی اینترنت فکر کنید. یعنی اینترنتی که وارد آن می‌شوید و همه چیز را می‌توانید تجربه کنید.

در حالی که وب و اینترنت به کارت‌های پرداختی مانند PayPal وصل می‌شوند، متاورس نیز به رمزارزها برای خلق دارایی به رمزارزها متصل می‌شود. بلاک چین ثابت کرده است که یک فناوری مفید برای شش حوزه کلیدی متواتر است: اثبات مالکیت دیجیتال، قابلیت جمع آوری دارایی‌های دیجیتال، انتقال ارزش، حاکمیت، دسترسی و قابلیت همکاری. فناوری بلاک چین راه حلی شفاف و مقرون به صرفه را ارائه می دهد که آن را به یک گزینه ایده آل برای متاورس تبدیل می کند. بیایید نگاهی به نحوه استفاده از آن در پروژه‌های متاورس در بلاک چین های مختلف بیندازیم.

پروژه های متاورس در زنجیره هوشمند BNB

در حال حاضر در حوزه متاورس، پیشرفت زیادی در زنجیره هوشمند BNB رخ داده است. پروژه‌ها از بازی‌های کارتی کلکسیونی با بازیکنان واقعی مانند Top Goal گرفته تا جهان‌های سبک RPG در Cyber Dragon و Alien Worlds را شامل می‌شود. حتی یک کازینو متعلق به بازیکن، decentral.games، و یک پروژه VR کلاسیک متاورس میزبان رویدادهایی به نام SecondLive وجود دارد.

سندباکس (SAND) چیست؟

سندباکس یک بازی بلاک چین است که در آن کاربران دنیای مجازی حاوی NFT، محیط‌های ایجاد شده توسط کاربر و سایر محتواها را کشف می‌کنند. سندباکس که به عنوان یک بازی موبایل در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد، به یک بازی پیچیده در اتریوم با استفاده از اتر (ETH) و رمزارز SAND تبدیل شده است تا اقتصاد درون بازی خود را تقویت کند.

بازیکنان آواتار و هویت دیجیتالی خود را ایجاد می کنند که یک مفهوم کلیدی برای متاورس است. یک آواتار را می توان به یک کیف پول رمزارزی وصل کرد تا NFTها، توکن های SAND و سایر دارایی های بلاک چین را مدیریت کند. یک بازیکن حتی می تواند بازی ها و آیتم های مجازی را با استفاده از ابزار VoxEdit و Game Maker ایجاد کند. این برنامه‌های قدرتمند می‌توانند دارایی‌های پیچیده و حرفه‌ای بازی‌های ویدیویی را ایجاد کنند و به NFT تبدیل کنید. از آنجایی که کاربران می توانند این موارد را مبادله کنند، سندباکس یک مدل بازی برای کسب درآمد ایجاد کرده است که در آن کاربران می توانند با این بازی درآمد بیشتری کسب کنند.

سندباکس

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx