تحلیل ارزهای دیجیتال‌ ایاس، اتریوم کلاسیک و پالیگان

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1325 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ ایاس، اتریوم کلاسیک و پالیگان

برای برخی از آلت کوین ها عبور از مقاومت پیش روی خود می تواند نقش تاثیرگذاری در روند حرکتی در روزهای آتی داشته باشد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل ایاس (EOS)

در زمان نگارش این مطلب ایاس در بازه ۴.۰۲ دلار معامله می شود که نشان دهنده تغییرات چندانی در مقایسه با هفته گذشته نیست. این کوین بین حمایت ۳.۳ دلار و مقاومت ۴.۱۸ دلار در نوسان بوده است.

نمودار ایاس

ایاس برای عبور از مقاومت پیش روی خود تلاش کرد، اما موفق نشد. اما با توجه به رشد بیش از ۵ درصدی خود در ۲۴ ساعت گذشته، این آلت کوین می تواند به راحتی حمایت ۳.۳۰ دلار را پشت سر بگذارد. نوسانگر عالی بیانگر روند صعودی کوتاه مدت است. اما اگر این آلت کوین موفق به عبور از مقاومت پیش روی خود نشود، روند صعودی احتمالا باطل خواهد شد.

تحلیل اتریوم کلاسیک (ETC)

اتریوم کلاسیک در ۲۴ ساعت گذشته رشدی بالغ بر ۷٪ داشته و در هفته گذشته شاهد افزایشی ۴۳ درصدی در ارزش خود بوده است. بررسی روند حرکتی این آلت کوین نشان می دهد که ETC دارای نوسانات محسوسی بوده است.

نمودار اتریوم کلاسیک

در حال حاضر ETC در بازه ۵۳ دلار در نوسان است. درصورتی که این ارز موفق به افزایش قیمت خود شود، مقاومت بعدی پیش روی این آلت کوین سطح ۶۱.۲۱ دلار خواهد بود. اندیکاتور باند بولینگر موازی باقی مانده و بیانگر تغییرات چندانی در روند حرکتی این ارز نیست. شاخص RSI نیز حاکی از افزایش خرید است. اتریوم کلاسیک از آغاز ماه جولای شاهد افزایش خروج سرمایه بوده است. اما در حال حاضر شاخص جریان پول چایکین بیانگر افزایش سرمایه ورودی است.

تحلیل پالیگان (MATIC)

در هفته اخیر روند حرکتی پالیگان جهت خاصی را دنبال نکرد و این آلت کوین موفق به شکست مقاومت پیش روی خود نشد. در زمان نگارش این مطلب، پالیگان در بازه ۱.۱۱ دلار معامله می شود.

نمودار پالیگان

در صورتی که پالیگان موفق به حفظ روند حرکتی خود نشود، ممکن است این رمزارز تا بازه ۱.۰ دلار نزول کند. واگرایی مشاهده شده در اندیکاتور باند بولینگر حاکی از افزایش نوسانات برای این آلت کوین در روزهای آتی است. با افزایش فشار خرید و کاهش فشار فروش، شاخص RSI به بالای خط خنثی صعود کرده است. این موضوع حاکی از برتری گاوها در مقابل خرس ها است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx