تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، چین لینک و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، چین لینک و پولکادات
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1953 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، چین لینک و پولکادات

بیت کوین و برخی از آلت کوین ها در سطوح بالا در حال فروش به قصد کسب سود هستند، به همین دلیل می توان انتظار نوسان بازار را در روزهای آتی داشت. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بعد از صعود چشمگیر بیت کوین در ۸ فوریه، الگوی کندل استیک دوجی در ۹ فوریه شکل گرفت، که نشان دهنده عدم قاطعیت گاوها و خرس ها در خصوص حرکت بعدی خود بود. این عدم تصمیم گیری باعث فروش به قصد کسب سود توسط تریدرها شده است.

نمودار بیت کوین

بیت کوین ممکن است تا بازه ۴۱۹۵۹ دلاری نزول کند. اگر این ارز موفق به رالی از این بازه حمایتی بشود، این مسئله بیانگر مثبت بودن دیدگاه در بازار این ارز خواهد بود. اگر گاوها موفق به افزایش قیمت به بالای بازه ۴۸۱۵۲ دلار بشوند، روند صعودی ممکن است ادامه پیدا کند و بیت کوین در مسیر صعود به ۶۰۹۷۴ دلار قرار بگیرد. اما در صورت نزول به زیر ۴۱۹۵۹ دلار، این مسئله نشان دهنده فروش شدید خواهد بود. نزول به زیر میانگین های متحرک اولین نشانه از افزایش عرضه در مقایسه با تقاضا خواهد بود. درصورتی که بیت کوین به زیر ۲۸۸۰ دلار سقوط کند، بازار در اختیار کامل خرس ها قرار خواهد گرفت.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم به بالاترین سطح خود صعود کرد، اما دم بلند کندل استیک نشان دهنده فروش برای کسب سود در سطوح قیمتی بالا است. عدم موفقیت این آلت کوین در تداوم روند صعودی خود بعد از رسیدن به بازه ۱۷۵۷ دلاری نشان دهنده عدم وجود تقاضا در سطوح بالا است.

نمودار اتریوم

ممکن است اتریوم شاهد اصلاحی جزئی باشد و قیمتش تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۵۱۴ دلار) افت کند. این بازه، بازه حمایتی بسیار مهمی است، چون گاوها در چند هفته اخیر به خوبی از این بازه دفاع کرده اند. درصورت افزایش دوباره قیمت ها از بازه ۱۵۱۴ دلاری، می توان انتظار صعود اتریوم را تا بازه ۲ هزار دلاری داشت. اما نزول قیمت به زیر ۱۵۱۴ دلار بیانگر فروش شدید خواهد بود که می تواند منجر به سقوط اتریوم تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۱۹۴ دلار) بشود.

تحلیل چین لینک (LINK)

در ۹ فوریه چین لینک به سطح جدیدی صعود کرد و روند صعودی تا به امروز ادامه داشته، اما گاوها نتوانسته قدرت روند صعودی را حفظ کنند. این موضوع ممکن است باعث فروش برای کسب سود بشود.

نمودار چین لینک

با این وجود دم بلند کندل استیک نشان می دهد که گاوها تسلیم نشده و در حال خرید این ارز هستند. درصورت افزایش قیمت به بالای ۲۸.۶۴ دلار، این ارز می تواند تا ۳۰ و سپس ۳۳ دلار صعود کند. اما درصورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۳.۸۵ دلار)، چین لینک ممکن است تا ۲۰.۱۱ دلار نزول کند.

تحلیل پولکادات (DOT)

روند پولکادات همچنان صعودی است اما این روند در حال ضعیف شدن است. تشکیل شدن الگوی کندل استیک دوجی نشان دهنده عدم قاطعیت بین خرس ها و گاوها است.

نمودار پولکادات

درصورت نزول قیمت به زیر ۲۲ دلار در نتیجه این موضوع، روند نزولی ممکن است تا ۱۹.۴۰ دلار ادامه پیدا کند. این بازه، سطح حمایتی مهمی است، زیرا در صورت شکست این سطح، پولکادات ممکن است تا ۱۴.۷۲ دلار سقوط کند. اما در صورت عبور قیمت از بازه ۱۹.۴۰ دلاری، می توان انتظار صعود تا ۳۰ دلار را داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx