تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1365 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو

بعد از نزول بیت کوین به زیر ۵۶۰۰۰ دلار،‌ آلت کوین ها نیز به حمایت های کلیدی خود نزول کردند. آیا کاهش قیمت بیت کوین فرصتی برای خرید تریدرها خواهد بود؟ با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

عدم موفقیت بیت کوین در عبور از بازه مقاومتی ۶۰۰۰۰ – ۶۱۸۲۵ دلاری، باعث شده تریدرهای کوتاه مدت دست به فروش بزنند. این مسئله باعث شده قیمت بیت کوین امروز به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۶۸۶۳ دلار) نزول کند.

نمودار بیت کوین

درصورتی که قیمت بیت کوین زیر این میانگین حفظ شود، احتمال سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۴۳۳۳ دلار) افزایش می یابد. درصورتی که این حمایت شکسته شود، حمایت بعدی سطح ۵۰۴۶۰ دلاری خواهد بود. اگر این حمایت نیز شکسته شود، حمایت بعدی ۴۳۰۰۶ دلار خواهد بود.

میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI زیر ۵۲ قرار دارد که نشان می دهند گاوها در حال از دست دادن کنترل شرایط هستند. اما بر خلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت بیت کوین از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه افزایش یابد، گاوها بار دیگر برای رسیدن بیت کوین به رکورد خود تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت، این ارز می تواند روند صعودی خود را تا ۶۹۵۴۰ و ۷۹۵۶۶ دلار افزایش بدهد.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم موفق شد در ۲ آوریل تا بالاترین سطح خود صعود کند اما موفق به تداوم این روند نشد. با اینکه این ارز موفق شد در ۶ آوریل به رکورد دیگری (۲۱۵۰ دلار)‌ صعود کند، اما روند صعودی از آن زمان تاکنون متوقف شده است.

نمودار اتریوم

این موضوع ممکن است باعث افزایش فروش از سمت تریدرها شده باشد. به همین دلیل این آلت کوین امروز به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۹۰۴ دلار) نزول کرد. افزایش چشمگیر قیمت از این بازه، نشان دهنده وجود تقاضا در سطوح قیمتی پایین خواهد بود. سپس گاوها برای افزایش قیمت تا ۲۱۵۰ دلار تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت اتریوم می تواند تا ۲۶۱۸ دلار صعود کند. اما درصورت نزول قیمت به زیر ۱۹۷۷ دلار، اتریوم ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند. شکست این حمایت، بیانگر ضعیف شدن روند صعودی خواهد بود. اما در صورت شکست حمایت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین در روند صعودی قدرتمندی قرار دارد. با این حال با منفی شدن بازار، امروز خرس ها برای کاهش قیمت این آلت کوین به زیر ۳۴۸ دلار تلاش کردند. اما دم بلند کندل استیک نشان می دهد که گاوها حجم خرید را به شدت افزایش دادند.

نمودار بایننس کوین

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده تسلط کامل گاوها است. درصورت تبدیل سطح ۳۴۸ دلار به یک حمایت، BNB می تواند صعود خود را تا ۵۰۰ و سپس ۵۳۰ دلار آغاز کند. اما نزول قیمت به زیر ۳۴۸ دلار، نشان دهنده کسب سود خواهد بود. اگر این رمزارز به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۱۴ دلار) سقوط کند، روند صعودی ممکن است ضعیف شود.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در ۶ آوریل برای صعود تلاش کرد، اما دم بلند کندل استیک نشان می دهد که در سطوح بالا تقاضا وجود ندارد. حالا خرس ها این فرصت را غنیمت شمرده و در حال کاهش قیمت به زیر ۱.۰۳ دلار هستند.

نمودار کاردانو

احتمالا گاوها با قدرت از حمایت ۱.۰۳ دلار دفاع خواهند کرد. درصورت افزایش قیمت از این سطح، گاوها برای افزایش قیمت به بالای میانگین های متحرک تلاش خواهند کرد. میانگین متحرک نمایی ۱۰ روزه (۱.۱۸ دلار) مسطح شده و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده تعادل بین تقاضا و عرضه است. اما در صورت شکست حمایت ۱.۰۳ دلاری، این ارز ممکن است تا ۰.۸۰ و سپس ۰.۷۰ سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
مصطفی
مصطفی
3 سال ها قبل

جالب بود

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx