۱۲ میم کوین سولانا یک ماه پس از راه‌اندازی رها شده‌اند

میم کوین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 224 نفر

طبق آمار منتشر شده توسط ZachXBT، کارآگاه مستقل بلاکچین، حداقل ۱۲ پروژه میم کوین سولانا در ۳۰ روز گذشته پس از جمع‌آوری مجموعاً ۲۶.۷ میلیون دلار از سرمایه‌گذاران، به طور کامل رها شده‌اند.

ZachXBT در پستی که در تاریخ ۲۱ آوریل منتشر کرد، به ۱۲ پروژه میم کوین سولانا اشاره کرد که از طریق روش بحث‌برانگیز پیش‌فروش، وجوهی را جمع‌آوری کرده بودند. بسیاری از این پروژه‌ها از زمان راه‌اندازی، با کاهش قابل توجهی روبرو شده‌اند و به نظر می‌رسد یکی از آنها اصلاً توکنی راه‌اندازی نکرده است.

میم کوین های رها شده سولانا

لیست میم‌کوین‌های رها شده سولانا

بر اساس گزارش ZachXBT، گران‌ترین پروژه‌ی پیش‌فروشی که «رها شده» یک میم کوین به نام «من این کوین رو دوست دارم» با نماد LIKE بوده است.

بنیان‌گذار ناشناس این پروژه، pokeee.eth، مبلغ قابل توجهی معادل ۵۲,۲۲۰ توکن سولانا (SOL) به ارزش تقریبی ۷.۷ میلیون دلار (با قیمت فعلی) برای این میم‌کوین جمع‌آوری کرد و در تاریخ ۱۷ مارس آن را با ارزش کل بازار ۵۷۷ میلیون دلار راه‌اندازی کرد. با این حال، ارزش این میم‌کوین به سرعت سقوط کرد و در ۸ ساعت اول بیش از ۹۰ درصد کاهش یافت. تا زمان انتشار این خبر، LIKE نسبت به قیمت راه‌اندازی ۹۹.۲ درصد افت داشته است. قابل توجه است که حساب رسمی توییتر این میم کوین از ۳۱ مارس هیچ پست جدیدی منتشر نکرده و pokeee.eth نیز از آن زمان تاکنون هیچ اشاره‌ای به این کوین نکرده است.

دومین پروژه‌ی پیش‌فروشی که ادعا می‌شود رها شده، توکنی به نام MOONKE است. این توکن توسط بنیان‌گذار ناشناس دیگری به نام RockyXBT در ۲۰ مارس با ارزش سرسام‌آور تقریباً ۵۰۰ میلیون دلار راه‌اندازی شد، اما MOONKE نیز به سرعت مسیری مشابه LIKE را در پیش گرفت و طی چند ساعت بیش از ۹۹ درصد از قیمت راه‌اندازی خود را از دست داد.

میم کوین های رها شده سولانا

پروژه ای که موفق به جمع آوری ۴,۵۶۷ واحد SOL (معادل ۸۱۲,۰۰۰ دلار با قیمت فعلی) شد، حتی یک توکن هم عرضه نکرد.

علاقه بازار به میم کوین‌ها در چند هفته اخیر کاهش یافته است، به طوری که ارزش برخی از میم‌کوین‌های بزرگ مبتنی بر سولانا، از جمله داگ ویف هت (WIF)، از ابتدای آوریل بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است.

در ماه گذشته تب و تاب شدید میم‌کوین‌ها باعث شد چندین کارشناس بازار، مقایسه‌هایی با دوران اوج عرضه‌ی اولیه‌ی سکه (ICO) اتریوم در سال ۲۰۱۷ انجام دهند. دورانی که طی آن صدها پروژه ارز دیجیتال میلیون‌ها دلار جمع‌آوری کردند، اما در نهایت اکثر آنها شکست خوردند. یکی از قابل‌ توجه‌ترین رسوایی‌های پیش‌فروش سولانا در ماه‌های اخیر به مارس برمی‌گردد، زمانی که توسعه‌دهنده‌ی یک میم کوین به نام اسلِرف (Slerf) ادعا کرد به‌طور تصادفی کل تخصیص پیش‌فروش این میم‌کوین با نماد SLERF را به اشتباه سوزانده است. با وجود سوزاندن مجموع حیرت‌انگیز ۵۳۵,۰۰۰ واحد SOL (که در آن زمان حدود ۱۰ میلیون دلار ارزش داشت) توسط توسعه‌دهنده‌ی اسلرف، این کوین به سرعت به محبوبیت عجیبی در بین سرمایه‌گذاران میم‌کوین‌ها دست یافت. آن‌ها حامی این توکن شدند و ارزش بازار آن را به حدود ۷۵۰ میلیون دلار رساندند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx