تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2214 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

روند حرکتی بیشتر آلت کوین ها تضعیف شده و باید تا شکل گیری روندی جدید منتظر ماند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

خرس ها برای کاهش قیمت اتریوم به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۵۹ دلار) تلاش کردند اما موفق به انجام این کار نشدند. بازگشت قدرتمند این ارز در ۵ دسامبر نشان می دهد که همچنان دیدگاه تریدرها نسبت به اتریوم مثبت است و گاوها با افت قیمت مشغول به خرید این ارز بوده اند.

نمودار روزانه اتریوم

درصورتی که گاوها با افزایش خریدهای خود موفق به افزایش قیمت اتریوم به بازه مقاومتی ۶۳۵.۴ دلار شوند، اتریوم ممکن است تا ۷۶۳.۶ دلار صعود کند. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. اما شاخص RSI واگرایی منفی دارد که نشانه خوبی نمی تواند باشد.

درصورتی که این شاخص بالای خط روند نزولی قرار بگیرد، این موضوع حاکی از قدرت گرفتن روند حرکتی اتریوم خواهد بود. اما درصورتی که اتریوم از قیمت فعلی خود یا از مقاومت پیش رو نزول کند و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، روند صعودی به نزولی تبدیل خواهد شد. در نتیجه این رمزارز ممکن است تا سطح حمایتی ۴۸۸.۱ دلار سقوط کند.

بایننس کوین (BNB)

در ۴ دسامبر بایننس کوین به زیر میانگین های متحرک نزول کرد. در دو روز گذشته گاوها برای افزایش و عبور قیمت ها از میانگین های متحرک تلاش کردند اما موفق به حفظ قیمت ها بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹ دلار) نشدند. این موضوع نشان می دهد که خرس ها در رالی ها حجم فروش را افزایش داده اند.

نمودار روزانه بایننس کوین

درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت بایننس کوین به زیر ۲۸.۶ دلار شوند، این ارز روند نزولی خود را به سمت سطح حمایتی ۲۵.۶ دلار شروع خواهد کرد. میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI نزدیک ۵۰ قرار دارد که نشان می دهند در روزهای آتی این ارز در بازه فشرده ای معامله خواهد شد. در چنین شرایطی نمی توان مسیر حرکتی را به درستی پیش بینی کرد. به همین دلیل باید منتظر شکل گیری روند حرکتی جدید با عبور یا نزول از این بازه بود.

تحلیل پولکادات (DOT)

گاوها در تلاش هستند که قیمت پولکادات را از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵.۰۹ دلار) عبور دهند. اما به نظر میرسد که عزم جدی برای انجام این کار و خرید در این بازه وجود ندارد.

نمودار روزانه پولکادات

اگر گاوها موفق به افزایش قیمت پولکادات تا ۵.۵۸ دلار نشوند، خرس ها برای کاهش قیمت تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه تلاش خواهند کرد. چنین حرکتی باعث خواهد شد این آلت کوین در بازه فشرده ای قرار بگیرد. اما درصورتی که قیمت ها از سطوح فعلی افزایش پیدا کند و از بازه مقاومتی عبور کند، می توان انتظار شکل گیری روند صعودی جدید را داشت. در این روند صعودی پولکادات ممکن است تا ۶.۰۸ دلار و سپس تا ۶.۸۶ دلار صعود کند.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در ۵ دسامبر لایت کوین موفق به افزایش قیمت خود از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۷۹.۷۹ دلار) شد و از سطح مقاومتی ۸۴.۳۳ دلاری پیش روی خود عبور کرد. درصورتی که گاوها موفق به حفظ لایت کوین بالای این سطح شوند، روند صعودی تا ۹۳.۹۲ دلار ممکن است ادامه داشته باشد.

نمودار روزانه لایت کوین

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و اگر شاخص RSI بالای خط روند نزولی قرار بگیرد، گاوها دست بالا را خواهند داشت. اما درصورتی که قیمت ها از سطوح فعلی کاهش پیدا کنند و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، لایت کوین ممکن است تا سطح حمایتی ۷۵.۹ دلاری افت کند. و اگر این سطح حمایتی نیز شکسته شود، می توان انتظار سقوط تا سطح حمایت بحرانی ۶۸.۹ دلاری را داشت.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx