تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2168 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

بیت کوین همچنان با مقاومت خرس ها در بازه ۱۹۵۰۰ دلاری روبه رو شده است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

گاوها در تلاش هستند که از بازه مقاومتی ۱۹۵۰۰ دلاری عبور کنند اما با مقاومت شدید خرس ها روبه رو شده اند. این بازه مقاومتی همیشه مانع بزرگی بر سر راه بیت کوین بوده است. درصورتی که گاوها موفق به عبور از این بازه بشوند، بیت کوین ممکن است تا ۲۱۱۴۰ و سپس ۲۳۰۴۳ دلار صعود کند.

نمودار روزانه بیت کوین

خرس ها برای ضعیف کردن روند حرکتی بیت کوین باید قیمت این ارز دیجیتال را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸۳۰۵ دلار) کاهش بدهند. درصورتی که قیمت بیت کوین زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ شود، برخی از تریدرهای کوتاه مدت ممکن است دست به فروش بزنند و همین مسئله موجب کاهش قیمت بیت کوین تا ۱۷۲۰۰ دلار خواهد شد.

نزول به زیر این سطح ممکن است منجر به سقوط هر چه بیشتر بیت کوین تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۶۰۵۳ دلار) شود. از طرفی، درصورتی که گاوها اجازه پیشروی زیادی را به خرس ها ندهند، این موضوع  با ایجاد ترس FOMO بین تریدرها خواهد شد، و ممکن است باعث عبور بیت کوین از بازه مقاومتی پیش روی خود شود.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل از سطح ۰.۵۳ دلار و به بالای خط روند نزولی صعود کرد. این موضوع نشانه خوبی می تواند باشد، چون به این معنی است که اصلاح پایان یافته است. اما این مسئله به این معنی نیست که روند صعودی جدیدی بلافاصله ایجاد خواهد شد.

نمودار روزانه ریپل

به نظر نمی رسد که خرس ها به این راحتی تسلیم گاوها بشوند. خرس ها برای کند کردن روند صعودی در بازه ۰.۶۷ دلار تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق بشوند، این آلت کوین در بازه ۰.۵۳ – ۰.۶۷ دلار در روزهای آتی معامله خواهد شد. مسیر حرکتی بعدی ریپل بعد از عبور یا صعود از این باز مشخص خواهد شد. درصورتی که ریپل از ۰.۶۷ دلار عبور کند، صعود تا ۰.۷۸ دلار ممکن خواهد بود. اما درصورت نزول به زیر ۰.۵۴ دلار، فروش افزایش خواهد یافت و این ارز ممکن است تا ۰.۴۳  دلار سقوط کند.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

گاوها میزان خرید را با کاهش قیمت بیت کوین کش به سطح حمایتی ۲۸۰ دلاری افزایش دادند. علیرغم خرید در سطوح قیمتی پایین اما گاوها همچنان موفق به افزایش قیمت این ارز به ۳۰۰ دلار نشده اند. این مسئله نشان می دهد که در سطوح بالا تقاضا برای خرید کاهش می یابد. حالا، خرس ها برای کاهش قیمت به زیر ۲۸۰ دلار تلاش خواهند کرد.

نمودار روزانه بیت کوین کش

درصورتی که خرس ها موفق شوند، این آلت کوین می تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۷۰ دلار) نزول کند و در صورت تداوم روند نزولی به سطح ۲۴۶.۸ دلار سقوط کند. میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار دارد که نشان می دهند گاوها در حال از دست دادن کنترل شرایط هستند.

اما درصورتی که بیت کوین کش از سطوح کنونی و یا سطح حمایتی ۲۸۰ دلاری افزایش قیمت داشته باشد ، شرایط متفاوت خواهد بود و ممکن است حتی تا ۳۰۰ دلار صعود کند. چنین حرکتی نشان خواهد داد که گاوها کنترل اوضاع را به دست گرفته اند. و درصورت عبور از ۳۰۰ دلار، صعود تا ۳۲۰ و سپس ۳۳۸ دلار ممکن خواهد بود.

تحلیل چین لینک (LINK)

در ۵ دسامبر چین لینک موفق به صعود از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۲.۶۰ دلار) شد که نشان از خرید گاوها در سطوح پایین است. با این وجود گاوها با مقاومت شدید خرس ها مواجه شده اند.

 نمودار روزانه چین لینک

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۳.۴۰ دلار) مسطح شده و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار دارد که نشان می دهند بین خرس ها و گاوها توازن قدرت برقرار شده است. در صورت کاهش قیمت ها به زیر سطوح کنونی و سقوط به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه، چین لینک ممکن است زیر خط روند نزولی قرار بگیرد. و درصورت شکست این سطح حمایتی، اصلاح عمیق تری تا ۱۰ دلار ممکن است شکل بگیرد.اما در صورتی که گاوها موفق به افزایش و حفظ قیمت ها بالای خط روند نزولی بشوند، این رمزارز ممکن است تا ۱۴.۸۰ دلار صعود کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx