تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2228 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

با وجود ریزشی که آلت کوین ها داشتند، برخی از رمزارزها موفق شدند به سرعت روند صعودی خود را شروع کنند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۸ دسامبر اتریوم به زیر خط روند نزولی و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۵۹ دلار) نزول کرد اما گاوها با خریدهای خود موفق به افزایش قیمت این آلت کوین به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شدند.

نمودار روزانه اتریوم

درصورت افزایش تقاضا و خرید توسط گاوها، این رمزارز می تواند با تداوم روند صعودی تا ۶۲۲.۸ دلار و بازه مقاومتی ۶۳۵.۴ دلار صعود کند. در حال حاضر، خط روند نزولی می تواند به عنوان بازه مقاومتی عمل کند. درصورتی که اتریوم موفق به عبور از این بازه مقاومتی نشود، خرس ها برای کاهش قیمت ها تا ۵۳۰.۴ دلار تلاش خواهند کرد.

درصورت موفقیت خرس ها، این ارز ممکن است تا ۴۸۸.۱ دلار سقوط کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI بالای ۵۴ قرار گرفته که حاکی از توازن قدرت بین خرس ها و گاوها است. بنابراین می توان انتظار قرار گرفتن اتریوم در بازه فشرده ای در روزهای آتی را داشت.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

امروز بایننس کوین به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۹.۲۱ دلار) و سپس به زیر ۲۶.۹۲ دلار سقوط کرد. این آلت کوین در حال حاضر برای افزایش قیمت خود تا میانگین های متحرک تلاش می کند و انتظار میرود که با مقاومت خرس ها رو به رو شود.

نمودار روزانه بایننس کوین

درصورت تداوم روند نزولی بایننس کوین، خرس ها برای کاهش هر چه بیشتر قیمت این رمزارز و تا بازه حمایتی ۲۵.۶۶ دلاری تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت خرس ها، می توان انتظار سقوط تا ۲۲ و سپس تا ۱۸ دلار را داشت. اما درصورتی که این ارز موفق به صعود تا میانگین های متحرک شود و یا گاوها از بازه حمایتی ۲۵.۶۶ دلاری دفاع کنند، بایننس کوین در بازه فشرده ای در روزهای آتی قرار خواهد گرفت.

تحلیل پولکادات (DOT)

در ۷ دسامبر پولکادات به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵ دلار) نزول کرد و با تداوم فروش این ارز تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴.۷ دلار) سقوط کرد. اما گاوها با افزایش خریدهای خود موفق به بالا بردن قیمت ها تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه شدند. و حالا آنها در تلاش برای رسیدن و عبور قیمت ها از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه هستند.

نمودار روزانه پولکادات

با این وجود خرس ها به راحتی تسلیم گاوها نخواهند شد. آنها برای دفاع از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و خط روند نزولی تلاش خواهند کرد. درصورت ریزش قیمت به زیر این دو سد مقاومتی، احتمال کاهش قیمت ها تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه افزایش خواهد یافت. در صورتی که چنین اتفاقی بیفتد،‌ احتمال سقوط پولکادات تا ۳.۸۰ دلار و بازه حمایتی ۳.۵۳ دلاری افزایش خواهد یافت.

انتظار می رود که در این شرایط گاوها با افزایش خریدهای خود، پولکادات را در این بازه حمایتی نگه دارند که در نتیجه پولکادات در بازه فشرده ای در روزهای آتی معامله خواهد شد. اما درصورتی که گاوها قیمت این ارز را به بالای خط روند نزولی افزایش بدهند، پولکادات ممکن است تا بازه مقاومتی ۵.۵۸ دلاری صعود کند.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در ۸ دسامبر، پس از عدم قاطعیت بین خرس ها و گاوها،‌ این ارز سرانجام به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۷۹ دلار) نزول کرد. و با ادامه روند نزولی، امروز لایت کوین به بازه ۷۱.۹ دلار سقوط کرد.

نمودار روزانه لایت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار گرفته است که حاکی از برقراری تعادل بین عرضه و تقاضا هستند. این مسئله باعث خواهد شد در روزهای آتی این ارز در بازه ۶۸.۹ – ۸۴.۳ دلاری معامله شود. سقوط به زیر ۶۸.۹ دلار و بازه حمایتی ۶۴ دلاری، شرایط را به نفع خرس ها و صعود به بالای ۸۴.۳ دلار شرایط را به نفع گاوها تغییر خواهد داد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx