تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1945 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

با رشد نسبی برخی از رمزارزها در مقایسه با شب روز گذشته، آیا می توان گفت که اصلاح پایان یافته است؟ با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۹ دسامبر گاوها با کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸۲۸۳ دلار) حجم خریدهای خود را افزایش دادند اما موفق به حفظ این رویه در ۱۰ دسامبر نشدند. بیت کوین دوباره به دلیل فشار فروش افت کرد و زیر این میانگین بسته شد.

نمودار روزانه بیت کوین

از نمودار می توان متوجه شد که گاوها در سطوح پایین در حال خرید هستند. این مسئله نشان می دهد که همچنان در سطوح قیمتی پایین میزان تقاضا بالا است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار دارد که نشان می دهد بیت کوین در روزهای آتی قدرت خواهد گرفت.

درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت بیت کوین به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بشوند، این ارز به رویه صعودی خود ادامه خواهد داد و تا ۱۹ هزار دلار پیش خواهد رفت. درصورتی که از این بازه نیز عبور کند، می توان انتظار صعود تا بازه ۱۹۵۰۰ – ۲۰۰۰۰ دلار را داشت. اما درصورتی که خرس ها موفق به پایین کشیدن بیت کوین به زیر خط روند صعودی شوند، این ارز تا ۱۷ هزار دلار ممکن است سقوط کند. و درصورت ریزش بیشتر، بیت کوین تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۶۵۲۵ دلار) ریزش خواهد کرد.

تحلیل ریپل (XRP)

در ۹ دسامبر ریپل از سطح حمایتی ۰.۵۰ دلاری، روند صعودی خود را آغاز کرد و بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۵۴ دلار) بسته شد. امروز دوباره این آلت کوین ریزش کرد اما گاوها در تلاش برای افزایش قیمت ریپل به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه هستند.

نمودار روزانه ریپل

درصورتی که قیمت ریپل بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ شود، این مسئله نشان دهنده ضعیف شدن خرس ها خواهد بود. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI بالای ۵۲ قرار گرفته است که نشان می دهند بین عرضه و تقاضا توازن برقرار شده است.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در روندهای صعودی میانگین های متحرک به عنوان سطوح حمایتی عمل می کنند اما در روندهای نزولی به سطوح مقاومتی تبدیل می شوند. در ۹ دسامبر بیت کوین کش برای رشد و افزایش قیمت خود تلاش کرد اما موفق به عبور از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۷۱ دلار) نشد. این مسئله نشان می دهد که خرس ها همزمان با افزایش قیمت ها، سطح فروش را افزایش دادند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۷۸ دلار) روند نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان می دهد خرس ها دست بالا را دارند. اگر گاوها موفق به افزایش قیمت بیت کوین کش تا بازه ۲۸۰ دلار شوند و قیمت را بالای این بازه حفظ کنند، شرایط به نفع گاوها تغییر خواهد کرد. اما درصورت ریزش این آلت کوین به زیر بازه حمایتی ۲۵۴.۸ – ۲۴۶.۸ دلاری، بیت کوین کش تا ۲۳۱ دلار نزول خواهد کرد.

درصورت شکست سد حمایتی ۲۳۱ دلاری، سقوط تا ۲۰۰ دلار ممکن خواهد بود. اما درصورتی که سد حمایتی ۲۳۱ دلاری پابرجا باقی بماند، بیت کوین کش در روزهای آتی در بازه ۲۳۱ – ۲۸۰ دلاری معامله خواهد شد.

تحلیل چین لینک (LINK)

در تاریخ ۱۰ دسامبر چین لینک به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۲.۶۹ دلار) نزول کرد. عدم موفقیت گاوها برای افزایش قیمت این ارز به بالای خط روند نزولی باعث شده که فشار برای فروش افزایش پیدا کند.

نمودار روزانه چین لینک

میانگین های متحرک در شرف قرار گرفتن در شیب نزولی هستند و شاخص RSI زیر ۴۱ قرار دارد که نشان می دهد خرس ها دست بالا را دارند. اگر قیمت چین لینک زیر خط روند صعودی بسته شود، می توان انتظار نزول این ارز تا ۹.۷۵ دلار را داشت. اما درصورتی که قیمت افزایش پیدا کند و تا میانگین های متحرک صعود کند،‌ گاوها کنترل را از خرس ها پس خواهند گرفت.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx