تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، چین لینک و بیت کوین کش

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، چین لینک و بیت کوین کش
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2166 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، چین لینک و بیت کوین کش

بیت کوین روند صعودی خود را به سمت بالاترین سطح قیمتی خود ادامه داده و به همراه خود باعث افزایش قیمت آلت کوین ها نیز شده است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در روند صعودی قدرتمند، اصلاح ها معمولا بیشتر از سه روز طول نمی کشند. این مسئله در روند صعودی بیت کوین که از ماه اکتبر شروع شد نیز دیده می شود.

نمودار روزانه بیت کوین

گاوها موفق شده اند که از سد مقاومتی پیش روی خود (۱۶ هزار دلار) عبور کرده و روند صعودی را ادامه بدهند. در صورت تداوم این روند بیت کوین به سد مقاومتی ۱۷۲۰۰ دلاری خواهد رسید. درصورتی که گاوها در این سطح بتوانند به فشار فروش ایجاد شده توسط خرس ها غلبه کنند و از این سد مقاومتی عبور کنند، برای رسیدن به بالاترین سطح خود و ثبت رکوردی جدید مسیر نسبتا همواری خواهند داشت. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده خرید بیش از حد قرار دارد که همگی نشان می دهند گاوها کنترل را در دست دارند. با اینکه اوضاع به نفع گاوها است اما آنها باید مدام مراقب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۵۰۳۲ دلار) باشند. چون سقوط قیمت ها به زیر این میانگین اولین نشانه ضعف خواهد بود.

تحلیل ریپل (XRP)

در تاریخ ۱۳ نوامبر، ریپل موفق شد از سد مقاومتی ۰.۲۶ دلاری عبور کند و قیمت خود را بالای این سد ببندد. با اینکه در ۱۴ و ۱۵ نوامبر خرس ها حجم فروش را افزایش دادند، اما در کاهش قیمت ریپل به زیر ۰.۲۶ دلار موفق نبودند.

نمودار روزانه ریپل

این مسئله نشان می دهد که نگرش بین تریدرها مثبت شده و حجم خرید افزایش یافته است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۵۶ دلار) روند صعودی به خود گرفته و شاخص RSI در محدوده خرید بیش از حد قرار گرفته که نشان می دهند مسیر صعودی نسبتا هموار است. درصورت تداوم روند مثبت ریپل، رسیدن به ۰.۳۰ دلار اولین هدف گاوها خواهد بود. درصورت عبور از این سطح این رمزارز می تواند تا ۰.۳۲ دلار پیش برود. اما درصورتی که ریپل به زیر سطح حمایتی ۰.۲۶ دلاری ریزش کند، شرایط به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد.

تحلیل چین لینک (LINK)

در حال حاضر چین لینک در تلاش است که ارزش خود را از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۲ دلار) افزایش بدهد. گاوها مجددا برای عبور از سد مقاومتی پیش روی خود (۱۳.۲۸ دلار) تلاش خواهند کرد.

نمودار روزانه چین لینک

درصورتی که گاوها موفق به انجام این کار بشوند، روند صعودی جدیدی شکل خواهد گرفت که هدفش رسیدن به ۱۹.۲۷ دلار خواهد بود. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI نیز بالای نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده برتری نسبی گاوها هستند. اما درصورتی که قیمت ها از سطوح فعلی خود یا به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ریزش کنند، کاهش قیمتی چین لینک ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۱ دلار) تداوم داشته باشد.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در ۱۵ نوامبر، بار دیگر بیت کوین کش از سد مقاومتی ۲۸۰ دلاری به ۲۷۲ دلار نزول کرد. این موضوع نشان می دهد که خرس ها در حال دفاع پرقدرت از این سطح هستند. درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ها به زیر سطح حمایتی ۲۴۲ دلاری شوند، بیت کوین کش ممکن است تا ۲۳۱ دلار سقوط کند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۶ دلار) مسطح شده، در حالی که میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۴۹ دلار) روند صعودی دارد و شاخص RSI در بین بازه ۴۰ و ۶۰ قرار گفته است. این اعداد و ارقام حاکی از به توازن رسیدن عرضه و تقاضا هستند. زمانی که رمزارزی در بازه ای معامله می شود، نوسانات افزایش می یابند و پیش بینی کردن کار دشواری می شود. بهتر است زمانی که قیمت به سطح مقاومتی یا حمایتی بازه می رسد معامله انجام شود. روش دیگر این است که منتظر صعود یا سقوط از این بازه ماند و بعد خرید و فروش کرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx