تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، کاردانو و استلار

  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2316 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، کاردانو و استلار

با افزایش خرید در سطوح قیمتی پایین، ممکن است که بیت کوین و برخی از آلت کوین ها به قیمت های بالای اخیر خود دوباره برسند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در روندهای صعودی قدرتمند گاوها معمولا برای بالا بردن قیمت ها تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در سطوح پایین خرید می کنند. همانطور که در نمودار زیر قابل مشاهده است، گاوها در ۲۶ و ۲۷ نوامبر، حجم خریدهای خود را افزایش دادند.

نمودار روزانه بیت کوین

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند گاوها کنترل را به دست گرفته اند. هرچند که خرس ها برای کند کردن سرعت حرکتی بیت کوین در بازه ۱۸۲۱۰ دلار تلاش خواهند کرد.

در صورتی که قیمت ها از این سد مقاومتی عبور نکند،‌ بیت کوین در بازه فشرده ای در روزهای آتی معامله خواهد شد. اما درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت بیت کوین از بازه ۱۸۲۱۰ دلار شوند، این رمزارز ممکن است تا ۱۹۴۵۹ و سپس ۲۰ هزار دلار صعود کند. و اگر این سطح مقاومتی شکسته شود، روند حرکتی جدیدی شکل خواهد گرفت. اما درصورت سقوط قیمت ها به زیر ۱۶ هزار دلار، شرایط به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد.

تحلیل اتریوم (ETH)

نمودار زیر نشان می دهد که گاوها در ۲۶ و ۲۷ نوامبر موفق شدند با خریدهای خود قیمت اتریوم را به ۴۸۸.۱ دلار افزایش بدهند که نشان دهنده حس مثبت بازار به این رمزارز است.

نمودار روزانه اتریوم

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. با این وجود به نظر می رسد که مسیر حرکتی به سمت سطح ۶۲۵ دلاری با مقاومت خرس ها آسان نخواهد بود. خرس ها برای کند کردن سرعت حرکت در بازه ۵۶۹ دلار تلاش خواهند کرد. درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی افت کند و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۱۲ دلار) نزول کند، سقوط تا ۴۸۲ دلار محتمل خواهد بود. اما درصورتی که گاوها موفق به عبور قیمت اتریوم از بازه ۵۶۹ دلاری بشوند، رسیدن تا ۵۹۲ و ۶۲۲ دلار ممکن خواهد بود. درصورت تداوم روند صعودی و عبور از ۶۲۲ دلار، اتریوم می تواند قیمت خود را تا ۸۰۰ دلار افزایش بدهد.

تحلیل کاردانو (ADA)

با اصلاحی که کاردانو در تاریخ ۲۶ نوامبر داشت، قیمت این ارز به ۰.۱۱ دلار کاهش یافت. معمولا چنین افت شدیدی احتمال تداوم روند صعودی را کاهش می دهد.

نمودار روزانه کاردانو

هرچند که با افزایش حجم خریدها در سطوح پایین و صعود ناگهانی در ۲۸ نوامبر، گاوها دوباره موفق شدند کنترل شرایط را به دست بگیرند. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که تاییدی برای برتری گاوها هستند. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت این رمزارز از سطح ۰.۱۸ دلار بشوند، کاردانو با آغاز روند حرکتی جدیدی تا ۰.۲۱ و سپس ۰.۳۵ دلار صعود خواهد کرد. اما درصورت ریزش قیمت ها از ۰.۱۸ دلار، کاردانو در روزهای آتی در بازه فشرده ای معامله خواهد شد.

تحلیل استلار (XLM)

اصلاح اخیر استلار در تاریخ ۲۵ نوامبر در سطح قیمتی بالای ۰.۲۳ دلار تنها به مدت یک روز طول کشید و در ۲۶ نوامبر پایان یافت. این مسئله نشان می دهد که گاوها حجم خرید را با انتظار اینکه روند صعودی اخیر این ارز تداوم خواهد داشت، افزایش دادند.

نمودار روزانه استلار

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند گاوها کنترل بازار را به دست گرفته اند. خودنمایی گاوها با صعود ۲۲.۸ درصدی استلار در ۲۷ نوامبر نیز این موضوع را تایید می کند. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت استلار از سطح ۰.۲۳ دلار بشوند، روند صعودی جدیدی شکل خواهد گرفت. احتمال می رود که در این روند این رمزارز تا ۰.۲۹ دلار صعود کند. هرچند که خرس ها نیز در تلاش هستند که در روزهای آتی استلار را در بازه فشرده ۰.۲۲ – ۰.۲۳ دلاری نگه دارند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx