تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2205 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

بیت کوین به بالاترین سطح خود در سال جاری صعود کرد. آلت کوین ها نیز برای تقلید از بیت کوین آماده به نظر می رسند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

معمولا در روندهای صعودی قدرتمند اصلاح مدت زمان زیادی طول نمی کشد و همین موضوع برای بیت کوین تکرار شد. در ۲۵ نوامبر بالاترین قیمت روزانه بیت کوین در بازه ۱۹۴۵۹.۲ دلار بود ولی روز بعد در ۲۶ نوامبر به ۱۶۱۹۱.۰۲ دلار نزول کرد.

نمودار روزانه بیت کوین

اصلاح سطحی معمولا نشانه دهنده قدرت است. این موضوع نشان می دهد که دارندگان بیت کوین عجله ای برای فروش و کسب سود نداشتند و از طرفی تریدرهایی که قصد خرید داشتند منتظر پایین آمدن قیمت ها برای ورود نبودند. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. امروز روند صعودی بیت کوین قدرت گرفت و گاوها موفق به افزایش قیمت بیت کوین بالای ۱۹۴۵۹.۲ دلار شدند.

اما خرس ها هنوز تسلیم نشده و در تلاش هستند که سد مقاومتی قدرتمندی را در بازه ۱۹۵۰۰ – ۲۰۰۰۰ دلاری ایجاد کنند. درصورتی که بیت کوین از این بازه عبور نکند و قیمت ها افت شدیدی داشته باشد، بیت کوین ممکن است تا ۱۷۲۰۰ دلار سقوط کند. اما در صورتی که قیمت بیت کوین از بازه ۲۰ هزار دلاری عبور کند، گاوها برای افزایش قیمت تا ۲۲۲۷۲ و سپس تا ۲۵ هزار دلار تلاش خواهند کرد.

تحلیل ریپل (XRP)

در دو روز گذشته ریپل موفق نشده از سد مقاومتی ۰.۶۴ دلاری پیش روی خود عبور کند. امروز گاوها موفق شدند از این بازه عبور کنند ولی در حفظ قیمت ها موفق نبودند.

نمودار روزانه ریپل

با این وجود، میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها هستند. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ریپل به بالای بازه ۰.۶۴ دلاری شوند، این ارز ممکن است تا ۰.۷۰ و سپس تا ۰.۷۸ دلار صعود کند. اما روند صعودی درصورتی که ریپل از سد مقاومتی پیش روی خود عبور نکند و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۴۷ دلار) سقوط کند، ممکن است به روند نزولی تبدیل شود.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در ۲۹ نوامبر بیت کوین کش از ۲۸۰ دلار عبور کرد و امروز روند صعودی قدرت گرفت. هر چند که به نظر می رسد این ارز در بازه ۳۲۴.۰۱ دلاری با مقاومت خرس ها روبه رو شود.

نمودار روزانه بیت کوین کش

درصورتی که بیت کوین کش از سد مقاومتی پیش روی خود عبور نکند، این موضوع نشان دهنده تلاش گاوها برای خارج شدن از سطوح بالا خواهد بود. در این صورت، خرس ها برای کاهش قیمت این ارز تا ۲۸۰ دلار تلاش خواهند کرد. اما درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت بیت کوین کش به بالای ۳۲۴.۰۱ دلار شوند، روند صعودی ممکن است تا ۳۴۴.۹ و سپس تا ۳۷۱.۱ دلار ادامه داشته باشد. میانگین های متحرک شیب صعودی تدریجی دارند و شاخص RSI بالای ۵۸ قرار دارد که بیانگر برتری نسبی گاوها نسبت به خرس ها هستند.

تحلیل چین لینک (LINK)

در ۲۶ و ۲۷ نوامبر، چین لینک موفق به عبور از سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه شد و تا سد مقاومتی ۱۳.۲۸ دلاری پیش روی خود صعود کرد. این روند صعودی در حال حاضر در بازه ۱۴.۴۴ دلاری با مقاومت خرس ها رو به رو شده است.

نمودار روزانه چین لینک

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۳.۴ دلار) مسطح شده و شاخص RSI کمی بالاتر از نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده توازن قدرت بین خرس ها و گاوها است. درصورتی که خرس ها قیمت این ارز را به زیر ۱۳.۲۸ دلار کاهش بدهند، می توان گفت که دیدگاه نسبت به چین لینک منفی شده و تریدرها در رالی ها دست به فروش می زنند. اما برعکس، درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت به بالای ۱۴.۴۴ دلار شوند، چین لینک ممکن است تا ۱۵.۲ و سپس تا ۱۹.۳ دلار صعود کند. و درصورت عبور از این سد مقاومتی، روند صعودی تداوم خواهد داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

تی

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx