تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2265 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

به نظر می رسد که آلت کوین ها قدرت روند حرکتی خود را از دست داده باشند. به همین دلیل انتظار می رود این کوین ها در بازه محدود و فشرده ای در روزهای آتی معامله بشوند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۲۴ نوامبر، اتریوم موفق به عبور از سد دشوار ۶۲۵ دلاری پیش روی خود نشد و تریدرها به قصد کسب سود دست به فروش زدند. در ۲۶ نوامبر میزان فروش افزایش یافت و اتریوم، بزرگترین آلت کوین فعلی، به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۰۴ دلار) سقوط کرد.

نمودار روزانه اتریوم

با کاهش قیمت اتریوم به ۴۸۸ دلار، گاوها با افزایش خرید تلاش کردند که قیمت ها را افزایش بدهند اما فروش تریدرها در رالی ها کار گاوها را دشوار کرده است. درصورتی که خرس ها قیمت این ارز را به زیر ۴۸۸.۱ دلار کاهش بدهند، ریزش تا ۴۶۶.۷ دلار ممکن خواهد بود. و درصورت سقوط قیمت ها از این سطح، شرایط به نفع خرس ها خواهد شد. اما درصورتی که رالی قدرتمندی از سطوح فعلی یا سطح حمایتی ۴۶۶.۷ دلاری شکل بگیرد، نشان می دهد که فروش در قیمت های پایین کاهش یافته و بدین ترتیب اتریوم در روزهای آتی در بازه محدودی قرار خواهد گرفت.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در ۲۵ نوامبر گاوها موفق نشدند قیمت بایننس کوین را در بالای سطح ۳۳.۳ دلاری حفظ کنند و در نتیجه این ارز به سطح حمایتی ۳۲ دلاری نزول کرد. این مسئله می تواند یک دام گاوی برای آنهایی که در بازه ۳۲ – ۳۳.۳ دلاری خرید کرده بودند باشد.

نمودار روزانه بایننس کوین

فروش بالا توسط خرس ها و کسب سود توسط گاوها در ۲۶ نوامبر منجر به کاهش قیمت بایننس کوین تا ۲۶.۳۵ دلار، کمی بالاتر از سطح حمایت بحرانی ۲۵.۶ دلاری شد. درصورتی که قیمت ها به زیر این سطح کاهش یابد، سقوط تا ۱۹ دلار ممکن خواهد بود. هرچند که وضعیت میانگین های متحرک و شاخص RSI حاکی از برتری خرس ها و گاوها نسبت به یکدیگر نیست. بنابراین در صورت رالی از سطح ۲۵.۶ دلار، بایننس کوین در بازه محدودی در روزهای آتی قرار خواهد گرفت.

تحلیل پولکادات (DOT)

گاوها در حفظ قیمت ۵.۵ دلاری موفق نبودند و پولکادات به زیر این سطح در ۲۵ نوامبر نزول کرد. این نزول ممکن است دامی برای گاوهایی بوده باشد که قصد داشتند به سرعت جایگاه پولکادات را تحکیم کنند.

نمودار روزانه پولکادات

در نتیجه، حجم فروش توسط خرس ها افزایش یافت و پولکادات به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴.۹ دلار) سقوط کرد. شکست گاوها در دفاع از این سطح حمایتی نشان می دهد که گاوها با کاهش قیمت ها دیگر خرید نمی کنند. با این وجود پولکادات موفق به افزایش قیمت خود به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴.۴۶ دلار) شد، اما حفظ قیمت ها در سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برای گاوها دشوار به نظر می رسد.

درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت این ارز به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه بشوند، پولکادات ممکن است تا ۳.۸۰ دلار و سپس سطح حمایت بحرانی ۳.۵۳ دلار نزول کند. میانگین های متحرک مسطح و قرار داشتن شاخص RSI زیر نقطه میانی نشان می دهد که در روزهای آتی پولکادات در بازه محدودی معامله خواهد شد.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در ۲۵ نوامبر خرس ها دست به فروش زدند و همچنین عده ای برای کسب سود لایت های کوین خود را فروختند و همین مسئله باعث ریزش قیمت ها شد.

نمودار روزانه لایت کوین

شکست لایت کوین در عبور از سطوح ۷۵.۹ و حتی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۷۳ دلار) نشان می دهد که گاوها به هنگام افت قیمت ها خرید نمی کنند. با اینکه لایت کوین در ۲۶ نوامبر توانست از سطح ۶۴.۸ دلار عبور کند اما گاوها موفق به افزایش قیمت ها تا بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشدند. درصورت ریزش قیمت ها به زیر ۶۴ دلار، روند نزولی تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶۰ دلار) ادامه خواهد داشت. اما برعکس در صورتی که گاوها موفق به عبور قیمت ها از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شوند، این ارز نیز در بازه محدودی قرار خواهد گرفت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx