تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، لایت کوین و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، لایت کوین و پولکادات
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2402 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، لایت کوین و پولکادات

با رسیدن به بالاترین سطح خود، اتریوم نیز مانند بیت کوین در تلاش برای یافتن حمایت در سطح ۴۰۰ دلاری است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

در تاریخ ۳ نوامبر، گاوها با شروع به خرید قیمت ها را افزایش دادند و با تداوم این روند صعودی قیمت ها را تا ۳۹۵ دلار افزایش دادند. این مسئله نشان می دهد که اصلاح کوتاه مدت اتریوم ممکن است پایان یافته باشد.

نمودار روزانه اتریوم

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۸۸ دلار) روند صعودی به خود گرفته و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که حاکی از دست برتر گاوها است. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها به ۴۲۰ دلار شوند، روند صعودی ممکن است تا ۴۵۰ دلار و سپس به ۴۸۸ دلار تداوم داشته باشد. اما درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی کاهش یابند، اتریوم ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۷۲ دلار) کاهش پیدا کند.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در تاریخ ۲ نوامبر، بایننس کوین زیر سطح ۲۸.۴ دلاری بسته شد. در صورت تداوم این روند نزولی، بایننس کوین ممکن است تا ۲۴.۸ دلار سقوط کند. درحال حاضر گاوها در تلاش هستند که از سطح حمایتی ۲۵.۶ دلاری دفاع کنند.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

روند نزولی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۸ دلار) و قرار داشتن شاخص RSI زیر ۳۷ نشان دهنده برتری خرس ها هستند. این موضوع نشان می دهد ک خرس ها مسیر همواری برای کاهش قیمت ها دارند. درصورتی که خرس ها موفق شوند قیمت این ارز را به زیر ۲۵.۶ دلار کاهش دهند، روند نزولی ممکن است تا سطح حمایتی ۲۲ دلاری ادامه پیدا کند. اما درصورتی که گاوها شروع به خرید کنند و قیمت بایننس کوین را به بالای ۲۸.۴ دلار افزایش بدهند، ممکن است این رمزارز تا ۳۲ دلار صعود کند.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در تاریخ ۳ نوامبر، گاوها با افزایش حجم خرید خود اجازه کاهش قیمت ها را ندادند. تحلیل عملکرد چند روز گذشته گاوها نشان می دهد که آنها در تلاش بوده اند لایت کوین را در بازه حمایتی ۵۱ – ۵۲.۳ دلار حفظ کنند.

نمودار روزانه لایت کوین

درصورتی که گاوها بتوانند قیمت ها را بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۳ دلار) نگه دارند، صعود تا ۵۶.۵ دلار ممکن است پیش برود. با این حال میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI در منطقه میانی قرار دارد که نشان می دهد بین عرضه و تقاضا توازن برقرار شده است. درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی نزول کنند، خرس ها بار دیگر برای کاهش قیمت ها به زیر بازه حمایتی تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت خرس ها و با افزایش فشار فروش، لایت کوین تا ۴۶ دلار ممکن است سقوط کند.

تحلیل پولکادات (DOT)

درحال حاضر خرس ها در تلاش هستند قیمت پولکادات را به زیر ۳.۸ دلار کاهش بدهند. درصورتی که خرس ها موفق شوند، این ارز تا سطح حمایت بحرانی ۳.۵ دلار ممکن است سقوط کند و یک روند نزولی جدید شروع شود.

نمودار روزانه لایت کوین

میانگین های متحرک شیب نزولی دارند و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که برتری خرس ها را نشان می دهند. درصورتی که قیمت ها به زیر ۳.۵ دلار برسند، روند نزولی تا ۲.۶ و سپس به ۲ دلار تداوم خواهد داشت. اما درصورتی که گاوها از بازه حمایتی ۳.۵ – ۳.۸ دلاری دفاع کنند و قیمت ها را به بالای میانگین های متحرک افزایش بدهند شرایط به نفع گاوها تغییر خواهد کرد. چنین حرکتی باعث خواهد شد که پولکادات در بازه فشرده ای در روزهای آتی قرار بگیرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx