تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2215 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

انتظار می رود که در روزهای آتی بیت کوین و آلت کوین ها جایگاه های فعلی خود را مستحکم کنند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۲۴ نوامبر بیت کوین مانع ۱۹ هزار دلاری را کنار گذاشت و به آهستگی در تلاش برای رسیدن به بازه ۲۰ هزار دلاری است. با توجه به الگوی شکل گرفته در نمودار زیر می توان گفت که گاوها در تداوم خرید مردد بوده اند.

نمودار روزانه بیت کوین

اما نکته مثبت اینجا است که گاوها از ۸ اکتبر که این روند صعودی آغاز شد، اجازه اصلاح قیمت را تا سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۷۰۹۵ دلار) نداده اند. این موضوع نشان می دهد که گاوها به هنگام هر کاهش در قیمت ها با خریدهای خود سعی کرده اند قیمت را افزایش بدهند. به همین دلیل شاخص RSI از تاریخ ۲۱ اکتبر در محدوده اشباع خرید قرار گرفته است.

خرس ها ممکن است که برای کند کردن روند صعودی بیت کوین به سمت ۲۰ هزار دلار تلاش کنند. تا زمانی که آنها موفق به کاهش قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشوند،‌ گاوها دست بالا را خواهند داشت. درصورتی که بیت کوین از بازه ۲۰ هزار دلاری بدون اصلاح معناداری عبور کند به روند صعودی خود به صورت عمودی ادامه خواهد داد. هرچند که انتظار می رود در سطوح قیمتی بالا برخی از تریدرها برای کسب سود دست به فروش بزنند.

تحلیل ریپل (XRP)

در ۳ نوامبر ریپل موفق شد از بازه ۰.۲۲ دلاری صعود کند و تا ۰.۷۸ دلار در ۲۴ نوامبر پیش برود و رشدی ۲۴۲ درصدی را برای خود در مدت زمان کوتاهی رقم بزند. چنین صعودهایی معمولا پایدار نیستند و وضعیت نمودار در ۲۴ نوامبر نشان می دهد که برخی از تریدرها به دنبال کسب سود ریپل های خود را فروخته اند.

نمودار روزانه ریپل

قرار داشتن شاخص RSI در محدوده ۹۱ حاکی از تب داغ بازار ریپل است. با این وجود همچنان حجم خریدها با انتظار تریدرها برای افزایش قیمت ها کاهش نیافته است. درصورتی که ریپل از سطح ۰.۷۸ دلار عبور کند، روند صعودی ادامه خواهد داشت و ممکن است تا ۰.۹۶ دلار پیش برود. ولی در صورتی که این رمزارز موفق به عبور از سد مقاومتی پیش روی خود نشود، در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در ۲۳ و ۲۴ نوامبر، بیت کوین کش روند صعودی قدرتمندی داشت و از سد مقاومتی ۳۵۳ دلاری عبور کرد اما موفق به حفظ قیمت خود در سطوح بالا نشد. وضعیت نمودار در ۲۴ نوامبر حاکی از فروش تریدرها برای کسب سود است.

نمودار روزانه بیت کوین کش

روز گذشته نیز گاوها موفق شدند قیمت این ارز را به بالای ۳۵۳ دلار افزایش بدهند، اما دوباره در حفظ قیمت ها با مشکل رو به رو شدند. این مسئله ممکن است باعث اصلاح بیت کوین کش تا ۳۲۴.۱ دلار و حتی تا ۳۰۹.۴ دلار شود. درصورتی که اصلاح سطحی باشد، این مسئله نشان خواهد داد که همه تریدرها به دنبال کسب سود نیستند و خریداران جدید نیز منتظر اصلاح عمیقی برای ورود به بازار این رمزارز نیستند. این موضوع احتمال تداوم روند صعودی و رسیدن به سطوح قیمتی ۴۲۰ و سپس ۵۰۰ دلاری را افزایش می دهد.

تحلیل چین لینک (LINK)

در چند روز گذشته این ارز در بازه ثابتی قرار گرفته و در استحکام جایگاه خود موفق بوده است. همین مسئله احتمال عبور از بازه کنونی و رسیدن به ۱۳.۲۸ دلار را تقویت می کند.

نمودار روزانه چین لینک

درصورت عبور قدرتمند از مانع ۱۳.۲۸ دلاری، این سد مقاومتی به سطح حمایتی چین لینک تبدیل خواهد شد و بدین صورت این ارز ممکن است تا ۱۸ دلار و سپس ۱۹.۲ پیش برود. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها هستند. اما در صورتی که قیمت ها به زیر ۱۳.۲۸ دلار نزول کند، این مسئله حاکی از دام گاوی بودن روند صعودی اخیر خواهد بود. اگر چین لینک به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۱.۹۶ دلار) سقوط کند،‌ شرایط به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx