تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5210 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

اصلاح بیت کوین همچنان تدوام دارد و برای روندهای صعودی آتی بیت کوین چنین اصلاحی می تواند مفید باشد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در تاریخ ۲۵ نوامبر، بیت کوین از سطح ۱۹۴۵۸.۵ دلار شروع به تنزل کرد. در ۲۶ نوامبر با افزایش فروش، برای اولین بار از اکتبر، بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۷۰۴۸ دلار) سقوط کرد.

نمودار روزانه بیت کوین

در ۲۶ نوامبر، گاوها از بازه ۱۶۰۴۹.۶ دلاری دفاع کردند ولی در حفظ قیمت ها بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه با مشکل روبه رو شده اند. این موضوع حاکی از فروش خرس ها در رالی ها یا همان افزایش قیمت ها است. درصورتی که خرس ها قیمت بیت کوین را به زیر ۱۶۰۴۹.۶ دلار کاهش بدهند، سطح حمایتی بعدی میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۴۵۳۵ دلار) خواهد بود. احتمال می رود که گاوها با قدرت از این سطح دفاع کنند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار گرفته است که حاکی از قرار گرفتن بیت کوین در بازه مشخصی در روزهای آتی است.

تحلیل ریپل (XRP)

با نگاه به نمودار زیر می توان متوجه شد که در ۲۵ نوامبر، برخی از تریدرها به قصد کسب سود دست به فروش زده اند.

نمودار روزانه ریپل

در ۲۶ نوامبر ریپل به ۰.۴۳ دلار سقوط کرد اما نمودار نشان می دهد که گاوها در سطوح پایین مشغول به خرید هستند. اما خرس ها نیز بیکار ننشسته و سعی در افزایش فروش در رالی ها دارند. به نظر می رسد که در روزهای آتی ریپل در بازه ای به ثبات برسد و باید چند روزی تا مشخص شدن روند بعدی منتظر ماند.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

طی روزهای ۲۵ و ۲۶ نوامبر بیت کوین کش سقوطی عمودی داشت و به روند صعودی اش که از ۲۰ نوامبر شروع شده بود پایان داد.

نمودار روزانه بیت کوین کش

با اینکه در ۲۶ نوامبر گاوها در سطوح قیمتی پایین شروع به خرید کردند اما قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ (۲۷۷ دلار) سقوط کرد. به نظر می رسد روند از خرید در کاهش قیمت ها به فروش در رالی ها تغییر کرده است. خرس ها برای کاهش قیمت ها به زیر سطح حمایتی ۲۳۱ دلاری تلاش خواهند. درصورتی که موفق شوند، این ارز ممکن است تا ۲۰۰ دلار سقوط کند. اما در صورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها تا ۲۸۰ دلار شوند، بیت کوین کش ممکن است تا ۳۰۰ دلار صعود کند.

تحلیل چین لینک (LINK)

در ۲۶ نوامبر گاوها موفق نشدند که سطح ۱۳.۲۸ دلاری را به یک سطح حمایتی برای خود تبدیل کنند. همین مسئله باعث افزایش فروش و سقوط چین لینک به زیر میانگین های متحرک شد.

نمودار روزانه چین لینک

درحال حاضر گاوها سعی دارند از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه دفاع کنند اما به نظر می رسد حتی در این سطوح نیز تمایل چندانی برای خرید وجود ندارد. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها به بالای ۱۳.۲۸ دلار در روزهای آتی نشوند، خرس ها برای کاهش قیمت این ارز تا ۱۰ دلار تلاش خواهند کرد. درصورتی که خرس ها موفق شدند، آنها کنترل را به دست خواهند گرفت. اما در صورتی که قیمت ها به بالای ۱۳.۲۸ دلار افزایش یابد، این موضوع نشان خواهد داد که تمایل به خرید و روند صعودی همچنان وجود دارد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx